کد خبر : 1681599 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:25 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد جدید آث میلان به دوناروما

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند آث‌میلان برای از دست ندادن دوناروما در فصل آینده نقل و انتقالات به او پیشنهاد امضای یک تمدید قرارداد کوتاه‌مدت داده است.

پیشنهاد جدید آث میلان به دوناروما

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت و توتو اسپورت اعلام کردند باشگاه آث میلان بعد از مذاکرات اخیرش با جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان این باشگاه در مورد تمدید قرارداد او، فرمولی به دوناروما پیشنهاد داده که هدف آن ممانعت از جدایی او در تابستان آتی است.

 

1494080

 

مدتی است شایعات زیادی درباره جدایی دوناروما از میلان مطرح شده و بسیاری از منابع معتقدند او تابستان پیش رو از سن‌سیرو خواهد رفت. ولی بر اساس گزارش اخیر رسانه‌های ایتالیایی، باشگاه آث میلان به این سنگربان جوان خود پیشنهاد داده قراردادش را به مدتی کوتاه تمدید کند تا به این ترتیب از خروجش از باشگاه در فصل تابستان با شرایطی که به نظر میلان نامطلوب خواهد بود جلوگیری شود.

 

دوناروما، سنگربان شماره 99 میلان از مدتی پیش به عنوان گزینه مد نظر چلسی مطرح بوده هر چند اخیرا منابع نزدیک به چلسی اعلام کردند این باشگاه ظاهرا قصد دارد همچنان از کپا آریسابالاگا به عنوان گلر اول استفاده کند. از جمله دیگر باشگاه‌های خواهان دوناروما باید به یوونتوس، پاری سن ژرمن و رئال مادرید اشاره کرد.

 

میلان به این ترتیب به دوناروما پیشنهاد داده قرارداد فعلی‌اش را یک سال تمدید کند. به این ترتیب مدت اعتبار قراردادش از سال 2021 به سال 2022 تبدیل خواهد شد. گاتزتا و توتواسپورت مدعی هستند در پیشنهاد جدید میلان دستمزد دوناروما هم کمتر شده و از سالی 6 میلیون یورو به سالی 5 میلیون یورو کاهش یافته است.

 

 

دیدگاه‌ها