کد خبر : 1681637 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:40 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

جان تری: خطا روی سانچس احمقانه‌ترین کارم بود

جان تری می‌گوید درگیری‌اش با الکسیس سانچس در سال 2012 و اخراج از بازی در چمپیونزلیگ، احمقانه‌ترین لحظه دوران فوتبالی‌اش بوده.

جان تری: خطا روی سانچس احمقانه‌ترین کارم بود

به گزارش "ورزش سه"، جان تری می‌گوید درگیری‌اش با الکسیس سانچس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان 2012 در مقابل بارسلونا که باعث اخراجش از میدان شده احمقانه‌ترین لحظه‌ای بوده که در دوران حضورش در چلسی داشته.

 

1494137

 

جان تری با پیراهن چلسی از پشت با زانو به الکسیس سانچس کوبید و امیدوار بود که داور متوجه این خطا نشده باشد. درحالیکه چلسی با نتیجه 1-0 از بارسلونا عقب بود داور با نشان دادن کارت قرمز مستقیم، تری را از زمین اخراج کرد تا کار چلسی بسیار سخت شود.

 

بعد از اخراج تری، آندرس اینیستا خیلی زود نتیجه را 2-0 کرد ولی چلسی ده نفره با یک کامبک رویایی موفق شد در نهایت با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد.

 

تری در این باره به بی‌این اسپورت گفت:" همان موقع فهمیدم که خراب کرده‌ام. من می‌دانستم یک پای او درد می‌کند. در بازی رفت که جلویش را گرفتم به یک پایش برخورد کردم فهمیدم چقدر درد می‌کشد. در آن صحنه هم گفتم شاید بد نباشد اگر ضربه کوچکی به همان پایش بزنم. ولی این کارم خیلی احمقانه بود. کار من باعث شد تیم با وضعیت اسفناکی مواجه شود. آن لحظه یکی از احمقانه‌ترین کارهای من در طول دوران فوتبالی‌ام بوده".

 

 

 

دیدگاه‌ها