کد خبر : 1681669 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 15:55 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا رویای این فوتبالیست ها را واقعی کرد!

ادن آزار، ممفیس دیپای، لوئیس سینیسترا و چند بازیکن دیگر، با استفاده از تعطیلات اجباری حاصل از کرونا، دوره مصدومیت خود را سپری کردند و احتمالا تا زمان شروع رقابت ها به میدان بازخواهند گشت.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل ماه مارچ ادن آزار ستاره بلژیکی تیم رئال مادرید مچ پای خود را در ایالات متحده به تیغ جراحان سپرد تا چند ماهی را خانه نشین شود. آن موقع خوش‌بیت‌ترین پزشک نیز پیش بینی این را نمی‌کرد که او حتی تا زمان فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز آماده شود اما حالا آزار دویدن در پارکینگ، دوچرخه سواری در باغ و حتی کار ابتدایی با توپ را هم آغاز کرده و احتمالا تا ماه ژوئن که لالیگا آغاز خواهد شد، وی به طور کامل آماده حضور در زمین مسابقه خواهد شد.

 

دیگر بازیکنی که از کرونا منفعت برده، ممفیس دیپای است. بازیکن هلندی که در تیم لیون حضور دارد، از ناحیه زانو دچار مصدومیت بود و فصل را از دست داده بود اما حالا با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات لیگ، وی نیز فرصت خوبی برای باز یابی سلامت خود دارد.

 

1494167

 

جترو ویلیامز بازیکن 26 ساله تیم نیوکاسل، دانیل مالن بازیکن 21 ساله PSV و لوئیس سینیسترا ستاره جوان فاینورد نیز شرایطی مشابه آزار و دیپای دارند. البته لوئیس سینیسترا احتمالا در شروع فصل جدید هم چند بازی را از دست می‌دهد چرا که آسیب دیدگی او شدیدتر است. همچنین این دو بازیکن شاغل در لیگ هلند باتوجه به لغو بازی های این فصل اردیویسه، باید خود را آماده شروع سریع تر فصل جدید نسبت به لیگ های دیگر کشورها کنند.

 

اما به هر حال کرونا سبب شده تا رویای از دست ندادن بازی های مهم برای این بازیکن به خصوص ستاره سابق منچستریونایتد و وینگر کنونی رئال شکل واقعی به خود بگیرد.

دیدگاه‌ها