کد خبر : 1681686 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 17:05 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

ال کلاسیکو برای جذب ستاره انگلیسی دورتموند

به نظر می رسد که رئال مادرید و بارسلونا نیز به جمع مشتریان جیدون سانچو اضافه شده‌اند.

ال کلاسیکو برای جذب ستاره انگلیسی دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پدیده های فوتبال اروپا در فصل جاری ستاره انگلیسی و تنها ۲۰ ساله دورتموند یعنی جیدون سانچو بوده است. او در سال ۲۰۱۷ منچسترسیتی را به مقصد دورتموند ترک کرد و حالا در فصل جاری به یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان بوندسلیگا و حتی فوتبال اروپا تبدیل شده است.

 

سانچو در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا آمار خارق العاده ۱۴ و ۱۵ پاس گل را به ثبت رسانده است؛ موضوعی که باعث شده این ستاره جوان تیم های زیادی را خواهان خود ببیند. از طرف دیگر به نظر می رسد که منچستریونایتد مهمترین مشتری ستاره انگلیسی به حساب می آید و شیاطین سرخ قصد دارند هر طور که شده این بازیکن را در نقل و انتقالات پیش رو جذب کنند.

 

 

1493163

 

 

حالا و در همین رابطه بیلد مدعی شده که دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا نیز وارد کورس رقابت برای جذب جیدون سانچو شده‌اند؛ موضوعی که نمی تواند خبر خوبی برای منچستریونایتد باشد چرا که آنها روی جذب ستاره انگلیسی حساب ویژه ای باز کرده اند و اصلاً دوست ندارند که این بازیکن راهی تیم دیگری شود.

 

همچنین نشریه کاتالانی اسپورت نیز تیتر اول امروز خود را به انتقال احتمالی جیدون سانچو به بلوگرانا اختصاص داده بود. بر اساس ادعای این نشریه در صورتی که باشگاه کاتالانی موفق به جذب نیمار نشود، آنها به عنوان گزینه جانشین روی جذب ستاره انگلیسی دورتموند حساب باز خواهند کرد.

 

 

 

1494182

دیدگاه‌ها