کد خبر : 1681703 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 18:12 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

لاپورته:

بهترین مربیان دنیا؟ گواردیولا و بیلسا

آیمریک لاپورته این روزها مصدومیت را پشت سر گذاشته و در انتظار از سرگیری لیگ برتر است. او دو مربی را در پیشرفتش موثر می داند.

بهترین مربیان دنیا؟ گواردیولا و بیلسا

به گزارش "ورزش سه"،  آیمریک لاپورته مدافع فرانسوی منچسترسیتی به تمجید از پپ گواردیولا و مارچلو بیلسا پرداخت و از این دو به عنوان بهترین مربی‌های جهان یاد کرد.

او در این فصل اغلب با مصدومیت روبه‌رو بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند. لاپورته در جریان دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نیز تنها 30 دقیقه در زمین بود و به دلیل مصدومیت بازی را ادامه نداد. 

 

 

1482089

 

 

ستاره فرانسوی که در بیلبائو به شهرت رسید، درباره بهبود شرایط خود گفت:« در این مدت که بازی‌های فوتبال برگزار نشد، توانستم دوران مصدومیت خودم را به خوبی طی کنم و الان شرایط متفاوت نسبت به قبل دارم و می‌توانم بگویم که کاملا آماده بازی هستم و در صورت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، می‌توانم به صورت کامل برای منچسترسیتی بازی کنم.»

 

 

Marcelo Bielsa explains how Pep Guardiola reacted to him spying on ...

 

 

لاپورته دو مربی را بیش از هر کسی در رشد فوتبالش موثر می داند:« دو مربی روی فوتبال من تاثیر زیادی داشتند که می‌توان هر دو مربی را بهترین مربی‌های جهان دانست. هم مارسلو بیلسا(در بیلبائو) و هم پپ گواردیولا(در سیتی) با وجود تفاوت‌هایی که با هم دارند، بسیار به جزئیات توجه دارند و هر دو بهترین سرمربیان فوتبال جهان از نظر من محسوب می‌شوند. البته خوش شانس بودم که در بدو ورود به منچسترسیتی، علاوه بر گواردیولا، ونسان کمپانی هم به من خیلی کمک کرد تا توانستم در تیم جا بیفتم.»

دیدگاه‌ها