کد خبر : 1681725 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 20:13 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال یک معاوضه تمام فرانسوی بین بارسا و تاتنهام

این احتمال وجود دارد که باشگاه های بارسلونا و تاتنهام برای معاوضه دو بازیکن خود توافق کنند.

احتمال یک معاوضه تمام فرانسوی بین بارسا و تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برکناری ارنستو والورده از هدایت بارسلونا و انتخاب کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید این تیم، اوضاع برای ستاره فرانسوی بلوگرانا یعنی ساموئل اومتیتی تا حدود زیادی تغییر کرد چرا که به نظر می رسد ستین به اومتیتی بیشتر از هم وطنش یعنی کلمنت لنگلت اعتقاد داشته باشد.

 

 

1424790

 

 

اما مصدومیت های متوالی مدافع فرانسوی طی یکی دو فصل اخیر باعث شده که باشگاه بارسلونا علاقه زیادی به حفظ این بازیکن داشته باشد و در همین راستا گفته می شود که اومتیتی به احتمال فراوان در نقل و انتقالات تابستانی بارسا را ترک خواهد کرد.

 

از طرف دیگر تانگوی اندومبله که با امیدهای فراوان در تابستان گذشته به این تیم لندنی پیوست، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و بعد از اخراج مائوریسیو پوچتینو و روی کار آمدن ژوزه مورینیو اوضاع برای بدتر هم شده است. هافبک فرانسوی اصلاً رابطه خوبی با سرمربی پرتغالی ندارد و به نظر می رسد که راه او و تاتنهام نیز خیلی زود از یکدیگر جدا خواهد شد.

 

حالا ما گفته می شود که با توجه به علاقه بارسلونا به جذب اندومبله و احتیاج زیاد ژوزه مورینیو به تقویت خط دفاعی این امکان وجود دارد که از سوی دو باشگاه تصمیمی برای معاوضه اندومبله و اومتیتی گرفته شود. اگر چه گفته می شود معاوضه نلسون سمدو با اندومبله نیز یکی دیگر از گزینه های روی میز بارسا به حساب می آید.

 

 

1492851

دیدگاه‌ها