کد خبر : 1681795 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 11:50 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

مومن زاده: قرار است از نیمه دوم خرداد استارت بزنیم

قول جالب دختر تکواندوکار به پزشکان و پرستاران

شگفتی ساز تکواندوی زنان ایران گفت: این قول را می دهم که ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک با کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها دل کادر درمانی را شاد خواهند کرد.

قول جالب دختر تکواندوکار به پزشکان و پرستاران

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه خیلی از کارشناسان تکواندو و مسئولان فدراسیون تعویق المپیک توکیو را اتفاقی نه چندان خوشایند برای 2 تکواندوکار المپیکی تیم مردان می دانند، اما به نظر می رسد تاخیر به وجود آمده برای تیم دختران ایران که هنوز سهمیه ای هم کسب نکرده، می تواند فرصت مناسبی برای آماده سازی بیشتر باشد؛ البته به شرطی که هر چه زودتر شرایط برای برپایی اردوها فراهم شود.


مهلا مومن زاده، ملی پوش جوان تکواندوی ایران که در مسابقات جهانی 2019 منچستر توانست در 17 سالگی مدال نقره جهان را کسب کند و یکی از شگفتی سازان رقابت ها باشد، درباره تمرینات خود خارج از اردو به تکواندوپلاس گفت: در تمام این مدت که اردو تعطیل است با کادرفنی در ارتباط هستم و با وجود امکانات محدود تمرینات را در خانه و با جدیت پیگیری می‌کنم تا از لحاظ بدنی دچار افت زیادی نشوم. همچنین بر روی نقاط ضعف و قوت خودم کار کردم و کلیپ های رزمی و روانشناسی دیدم که از نظر ذهنی و تصویر سازی نیز تقویت شوم. قطعا ویروس کرونا برای من و همه ورزشکارانی که هدفشان حضور در بازی‌های المپیک می‌باشد، مشکل بزرگی بوجود آورده است چرا که در شرایط فعلی امکان تمرین با حریفان باتجربه و استفاده از وسایل مناسب وجود ندارد، بنابراین امیدوارم با شکست این بیماری هرچه سریعتر به روال قبل بازگردیم.


وی درباره شروع مجدد اردو طبق اعلام سازمان تیم های ملی گفت: طبق زمان مشخص شده  قرار است در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با کرونا، از نیمه دوم خرداد تمرینات تیم‌های ملی تکواندو آغاز شود. قطعآ تا آن زمان با برنامه‌های کادر فنی آمادگی‌ام را حفظ می‌کنم و در شرایط مناسب دوباره تمرینات حرفه‌ای را در اردو را شروع خواهم کرد.


این تکواندوکار جوان با توجه به شرایط فعلی عنوان کرد: به عنوان یک ورزشکار از تمامی مردم عزیزمان که در طول این مدت تلاش کردند با گوش سپردن به توصیه‌های مسئولین مربوطه، همکاری لازم را جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ماندن در منازل خود انجام دهند، سپاسگزاری کنم و از آنها خواهش کنم همچنان با حفظ نکات بهداشتی سلامت خود و جامعه را تضمین کنند. از کادر پزشکی و پرستاران عزیز که در تمام روزهای شیوع ویروس کرونا به عنوان مجاهدین عرصه سلامت، بطور شبانه روزی در خط مقدم مبارزه با این ویروس، تلاش خداپسندانه و خالصانه ای انجام دادند تشکر و قدردانی می‌کنم و این قول را به این عزیزان می‌دهم که ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک نیز با کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها و شاد کردن دل این ایثارگران، قدردانی خود را اینگونه به نمایش خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها