کد خبر : 1681801 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 12:25 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمک مسوت اوزیل برای افطار فقرا

مسوت اوزیل ستاره آرسنال که به دلیل مخالفت با کاهش دستمزدها در این تیم با انتقادهای زیادی مواجه شده به مسلمانان بی‌بضاعت در ماه رمضان کمک قابل توجهی پرداخت کرد.

کمک مسوت اوزیل برای افطار فقرا

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار و مسلمان باشگاه آرسنال که چندی پیش به دلیل مخالفتش با کاهش دستمزدها در آرسنال در مواجهه با بحران کرونا با انتقادهای زیادی مواجه شده بود، برای کمک به مسلمانان بی‌بضاعت در ماه رمضان، مبلغ 80هزار پوند به خیریه پرداخت کرد.

این پرداخت کمک اوزیل که به سازمان هلال احمر ترکیه انجام شده در انگلیس خبرساز شده است. اوزیل اعلام کرده 80هزار پوندی که به هلال احمر ترکیه پرداخت کرده برای تهیه افطار برای 16هزار مسلمان در ترکیه و سوریه هزینه خواهد شد.

 

1494287

 

کرم کینیک، رئیس هلال احمر ترکیه، کمک مسوت اوزیل به این سازمان را تایید کرده و به روزنامه دیلی صباح گفت:" ما در هلال احمر هر روز سال در کنار مردم بی‌بضاعت هستیم ولی البته از کمک‌هایی که دوستان‌ انساندوست‌مان از گوشه و کنار دنیا پرداخت می‌کنند استقبال می‌کنیم. به لطف برادرمان مسوت، می‌توانیم هر چه سریعتر کمک‌های لازم را به دست مسلمانانی که در ماه رمضان با مشکل مواجه هستند برسانیم".

 

مسوت اوزیل پیش از این هم سابقه کمک به هلال احمر ترکیه را داشته و از جمله از مراسم عروسی خود برای جمع‌آوری کمک به افراد بی‌بضاعت استفاده کرده بود.

 

 

دیدگاه‌ها