کد خبر : 1681821 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 14:25 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: غیبت کانته را خیلی احساس کردیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، با ستایش از انگولو کانته، ستاره فرانسوی تیمش، تایید کرد که غیبت او در این فصل به دلیل مصدومیت، بسیار محسوس بوده است.

لمپارد: غیبت کانته را خیلی احساس کردیم


به گزارش "ورزش سه"، کانته در چند فصل گذشته نمایش‌های درخشانی در ترکیب لسترسیتی و چلسی داشت و با هر دو تیم قهرمان لیگ برتر شد. او همچنین با فرانسه، قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ را جشن گرفت. او که در ۴ فصل گذشته، حداقل ۳۴ بازی در لیگ برتر انجام داد، در این فصل دچار مصدومیت شد و در دیدارهای کمی برای آبی‌ها به میدان رفت. 
لمپارد امیدوار است که آسیب دیدگی این ملی پوش فرانسوی هرچه زودتر بهبود پیدا کند تا در صورت از سرگیری رقابت‌ها، بتواند تیمش را همراهی کند.

 

1430799

 


سرمربی چلسی به BT Sport گفت:" وقتی بازی‌ها متوقف شد، ما چهار- پنج بازیکن مصدوم داشتیم. انگولو کانته یک الگوی بزرگ است زیرا از لحاظ عملکرد شخصی، او چهار-پنج فصل درخشان داشت و به درستی توسط مربیانش زیاد مورد  استفاده قرار گرفت. 
او در این فصل تنها در ۴۰ درصد از بازی‌های ما حضور داشت و حتی در این شرایط هم کار برای او دشوار بود و من واقعا به او فکر می‌کردم. غیبت او کاملا احساس می‌شد.
امیدوارم هر زمان که بازی‌ها شروع می‌شود، او را در بهترین فرم در اختیار داشته باشیم. روبن لوفتوس‌چیک را هم در بهترین شرایط می‌خواهیم. ما برنامه های متفاوتی برای آنها داشتیم اما اتفاقاتی که رخ داد، همه‌چیز را خراب کرد. سلامت بازیکنان در اولویت است. سلامت ذهنی بازیکنان اهمیت بیشتری دارد.
قرنطینه در ابتدا سخت بود زیرا کسی نمی دانست دقیقا شرایط چگونه است. ما تنها تلاش کردیم تا بازیکنانی که مشکل تر دارند را آماده تر کنیم البته وقتی این فرصت را پیدا کنیم که به تمرینات کامل برگردیم، می‌توانیم آنها را به شرایطی که می‌خواهیم برسانیم."

دیدگاه‌ها