کد خبر : 1681868 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 18:13 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه های ترکیه

مانژوکیچ جانشین احتمالی فالکائو در گالاتاسرای

ستاره کروات سابق بایرن و یوونتوس که در حال حاضر برای الدحیل بازی می کند، ممکن است راهی گالاتاسرای شود.

مانژوکیچ جانشین احتمالی فالکائو در گالاتاسرای

به گزارش "ورزش سه"، وقتی الدحیل دسامبر گذشته به مدت دو سال و نیم با ماریو مانژوکیچ قرارداد بست، همه تصور می‌کردند که باشگاه قطری معامله‌ای با استانداردهای بسیار بالا انجام داده و به سود بزرگی رسیده است که هم باعث تقویت قدرت و شانس برای دستیابی به عناوین قهرمانی لیگ ستارگان قطر می شود و هم اینکه آن‌ها می‌توانند با تکیه‌ بر گلزنی های این مهاجم در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشند.

 

 

1449560

 

 

همه انتظار داشتند که مهاجم سابق تیم‌های یوونتوس و اتلتیکو مادرید و بایرن‌مونیخ روزهای فوق‌العاده خوبی را برای الدحیل رقم بزند باشد و مشکل گلزنی این تیم را که از ابتدای فصل گریبان گیر این تیم شده بود را حل کند؛ بااین‌حال، تفاوت زیادی بین احساسات و واقعیت وجود دارد و مانژوکیچ به‌هیچ‌وجه نتوانست انتظارات مسئولان و طرفداران این تیم را عملی سازد و مهاجم تیم ملی کرواسی در 10 بازی به همراه الدحیل حضور داشته، تنها 2 گل به ثمر رسانده است.

 

گفته می شود مانژوکیچ به‌زودی به فوتبال اروپا باز می گردد و این بار پیراهن تیم گالاتاسرای را در فوتبال ترکیه به تن خواهد کرد.

 

 

1487786

 

 

رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی چندان نتوانسته است در گالاتاسرای خوش بدرخشد و انتظارات را برآورده نکرده است و فاتح تریم قصد دارد با کنار گذاشتن مهاجم کلمبیایی، زمینه را برای بازگشت ماریو مانژوکیچ به فوتبال اروپا و به خدمت گرفتن او فراهم کند. 

البته طبق ادعای رسانه های ترکیه، گالاتاسرای به دیگو کاستا و ماریو بالوتلی نیز علاقه دارد، اما مربی ترکیه‌ای خواهان جذب ماریو مانژوکیچ شده و این بازیکن را در اولویت خریدهای تیمش برای فصل بعد قرار داده است.

در وبسایت ترنسفرمارکت، ماریو مانژوکیچ چهار میلیون یورو ارزش دارد و گالا برای به خدمت گرفتن او باید چنین مبلغی را پرداخت کند.

دیدگاه‌ها