کد خبر : 1681922 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 22:23 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

ویلیان:

خدا را شکر همبازی دیگو کاستا بودم، نه حریف او!

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی به تشریح رفتارهای جنجالی دیگو کاستا پرداخت.

خدا را شکر همبازی دیگو کاستا بودم، نه حریف او!


به گزارش "ورزش سه"، دیگو کاستا دوران درخشانی را در چلسی سپری کرده و موفق شد یک بار زیر نظر ژوزه مورینیو و یک بار نیز با آنتونیو کونته قهرمانی لیگ برتر جزیره را کسب کند. اما ویلیان که در این دوران با مهاجم خشن و اسپانیایی همبازی بود، مدعی شد دیگو کاستا با شلوغ کاری شرایط را برای مدافعان حریف دشوار می سازد و این اتفاق آنها را وادار به اشتباه می کند.

 

1494391

 

ویلیان گفت: "دیگو کاستا بازیکن خوبی بود و رفتارش به شکلی بود که هیچ مدافعی علاقمند به مواجهه با این بازیکن نداشت، زیرا او هر بازیکنی را آزار می داد. دیگو کاستا در زمین شلوغ کاری راه انداخته و کاری می کند در جریان این اتفاقات مدافعان حریف کارت زرد بگیرند.

 

بعد از رخ دادن این اتفاق مدافعان حریف می ترسند اشتباه دیگری مرتکب شده و اینگونه کارت قرمز دریافت کنند. دیگو کاستا کیفیت بالایی داد و به همین دلیل مدافعان تیم های حریف علاقه ای ندارند در مقابل این بازیکن به میدان بروند. من فکر می کنم یک بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیگو کاستا بازی کردم. من سالی که به چلسی انتقال یافتم، ما در مرحله نیمه نهایی مقابل اتلتیکومادرید بازی کردیم، اما خدا را شکر بعد از آن ما من و دیگو کاستا دیگر همیشه همبازی بودیم."

دیدگاه‌ها