کد خبر : 1681931 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 23:48 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرانچسکو توتی: دوست دارم مدیر برنامه تونالی شوم

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم ابراز علاقه کرد مدیر برنامه ساندرو تونالی شود.

فرانچسکو توتی: دوست دارم مدیر برنامه تونالی شوم

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو تونالی، هافبک 21 ساله برشا در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان سری آ بوده و نظر تیم های بزرگی چون بارسلونا، یوونتوس و اینتر را به خود جلب کرده است. فرانچسکو توتی به تمجید از تونالی پرداخته و مدعی شد او همه ویژگی های یک بازیکن بزرگ را در اختیار دارد.

 

1489404

 

فرانچسکو توتی در گفتگوی مستقیم اینستاگرامی با کریستین ویری، هم تیمی سابقش در ترکیب تیم ملی ایتالیا گفت: "اکنون که به شدت درگیر استعدادیابی هستم، فقط می توانم بگویم که بازیکنان جوان خوب زیادی وجود دارند و تونالی از همه با استعدادتر است. من قطعا تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن او برای پیوستن به آژانس خود انجام خواهم داد. اگر تونالی باهوش باشد و قصدش پیشرفت باشد خواهد آمد. البته شرایط بستگی به زمان از سرگیری فوتبال و شرایط بازار دارد.

 

توتی همچنین به پائولو بونولیس مجری تلویزیونی در روز پنجشنبه در گفتگوی زنده اینستاگرامی گفت: "تونالی به یکی از قوی ترین هافبک های مرکزی دنیا مانند استیو جرارد، دنیله ده روسی یافرانک لمپارد تبدیل می شود. او مخلوطی از آندره پیرلو و گنارو گتوزو است. تونالی همه صفات یک بازیکن را در اختیار دارد. تونالی سرعت تغییری باورنکردنی دارد ، از نظر فنی خوب و همیشه آرام است، چه در بازی های مهم و چه در دیدارهای آسان."

دیدگاه‌ها