کد خبر : 1681946 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر ورزش ایتالیا: شروع سری آ فعلا امکان ندارد

وزیر ورزش ایتالیا می‌گوید با توجه به شرایط بحران کرونا در این کشور، در حال حاضر شروع دوباره لیگ سری آ امکان‌ناپذیر است.

وزیر ورزش ایتالیا: شروع سری آ فعلا امکان ندارد

به گزارش "ورزش سه"، وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا به باشگاه‌های این کشور یادآوری کرد که با شروع دوباره تمرینات آنها از امروز دوشنبه، بازیکنان تنها می‌توانند به صورت انفرادی یا در گروه‌های کوچک به تمرین بپردازند. او همچنین یادآور شد که هنوز تاریخ مشخصی برای شروع دوباره سری آ معلوم نشده و شروع دوباره لیگ در آینده نزدیک غیرممکن است.

 

1494409

 

دولت ایتالیا ابتدا اعلام کرد ورزشکاران ورزش‌های انفرادی از امروز می‌توانند تمرینات خود را شروع کنند و ورزش‌های تیمی باید دو هفته دیگر منتظر بمانند ولی بعد دوباره اعلام شد که ورزش‌های تیمی هم اجازه دارند از امروز تمرینات خود را به صورت انفرادی یا در گروه‌های کوچک از سر بگیرند.

 

وزیر ورزش ایتالیا در فیسبوک خود درباره شرایط جدید نوشت:" در ساعت‌های اخیر با مطالب عجیبی روبرو شده‌ام ولی واقعیت این است که وضعیت ما نسبت به آنچه من همیشه درباره فوتبال گفته‌ام تفاوتی نکرده. تمرینات تیمها تا پیش از 28 اردیبهشت شروع نمی‌شود. شروع دوباره لیگ؟ فعلا امکان‌پذیر نیست".

 

اسپادافورا در ادامه نوشت:" ببخشید ولی من باید مراقب همه ورزشها و همه مراکز ورزشی باشم که آنها هم باید در سریعترین زمان ممکن بازگشایی شوند".

 

با اینکه نوشته وزیر ورزش ایتالیا ابتدا در این کشور جنجالی شده و باشگاه‌ها را درباره تمرینهایی که از امروز قرار است شروع شد دچار شک و شبهه کرد ولی بعد از طرف وزارت ورزش این کشور اعلام شد که منظور وزیر، تمرین تیمها در گروه‌های بزرگ بوده و تیمها از امروز می‌توانند در گروه‌های کوچک تمرینات‌شان را از سر بگیرند.

دیدگاه‌ها