کد خبر : 1682003 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 13:54 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

چراغی: سیف‌الله‌پور همیشه لطف داشته، راضی‌اش می‌کنیم

توافق شفاهی پارس جنوبی با مدیر هتل شاکی

سرپرست تیم پارس جنوبی از تلاش این باشگاه برای توافق با ایزد سیف‌الله‌پور مدیر هتل شاکی از تیم بوشهری خبر داد.

توافق شفاهی پارس جنوبی با مدیر هتل شاکی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که ایزد سیف‌الله‌پور سرپرست کنونی تیم نساجی مازندران که یک مجموعه فرهنگی و ورزشی و اقامتی در غرب تهران دارد با شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه پارس جنوبی را به کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات محکوم کرد. این مساله حواشی زیادی درست کرد اما حالا ایوب چراغی سرپرست پارس جنوبی از توافق با سیف‌الله‌پور حرف می‌زند.


سرپرست پارس جنوبی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «اول از هرچیز باید بگویم ایزد سیف‌الله‌پور از دوستان ما است که همواره به پارس جنوبی لطف داشته؛ او همیشه در رشته‌های مختلف به ما کمک کرده و  در بدترین شرایط هم کمک‌هایش شامل حالمان شده است. قطعا هم این مشکل چیزی نیست که رفاقت ما را از بین ببرد و شک ندارم آقای سیف‌الله‌پور هم نمی‌خواهد مشکلی برای هیچ تیم دیگری به وجود بیاید.»


وی ادامه داد: «من روز گذشته با ایشان صحبت کردم و قرار شد تا آخر هفته جلسه‌ای را برگزار کنیم و با توافق مالی در چند قسط این پول را پرداخت کنیم. ما مجموعه یزدان را در زمان دلار 3 هزار تومانی در اختیار گرفتیم و الان دلار 16 هزار تومان است . با این حال ایشان لطف داشت و قبول کرد که ما قسطی پولش را بدهیم.»

دیدگاه‌ها