کد خبر : 1682036 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 16:16 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

تمدید قرارداد شش ستاره بارسلونا در ابهام!

پس از شیوع کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، مذاکرات تمدید با 6 بازیکن موثر این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تمدید قرارداد شش ستاره بارسلونا در ابهام!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، باشگاه بارسلونا پیش از شیوع کرونا، تمدید با چند بازیکن خود را مدنظر قرار داده بود. با برخی مذاکرات خوبی نیز صورت گرفت ولی به یکباره همه چیز متوقف شد.

دو ماه پیش و با شیوع کرونا، تمامی رقابت های ورزشی در اسپانیا به حالات تعلیق در آمد و هنوز هم مشخص نیست که فوتبال در این کشور از سر گرفته خواهد شد یا خیر.

در چنین شرایطی باشگاه بارسلونا ترجیح داد تا مذاکرات تمدید با بازیکنانش را نیز به تعویق بیندازد.

 

 

1493754

 

 

اولین بازیکن، مارک آندره تراشتگن بود که گفت و گوهای مثبتی هم با سران باشگاه داشت اما روز گذشته تایید کرد که همه چیز متوقف شده است. او گفت که پس از شیوع کرونا به این نتیجه رسیدند که مسائل دیگر، در اولویت قرار دارند و فعلا بهتر است مذاکرات به تعویق بیفتد.

 

 

1436542

 

 

نلسون سمدو نیز شرایط مشابهی دارد. مدافع راست پرتغالی، پیشنهاد تمدید سه ساله را روی میز داشت اما مذاکرات با او نیز متوقف شد و این روزها بحث معاوضه اش با دیگر بازیکنان مدنظر باشگاه به گوش می رسد و گفته می شود که فصل بعد در بارسا ماندنی نخواهد بود.

 

 

1493883

 

 

لیونل مسی هم قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد ولی بند تمدید یک ساله او فعال خواهد شد و از این پس نیز قرارداد او سال به سال تمدید می شود. در واقع این نظر خود مسی بود که چنین بندی در قراردادش گنجانده شود. بارسلونا در تلاش است تا او را برای تمدید طولانی مدت متقاعد کند ولی فعلا مذاکراتی در کار نخواهد بود.

 

لوئیس سوارز، آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ نیز شرایطی مشابه دارند. هر سه تا 2021 قرارداد دارند اما تاکنون هیچ پیشنهادی از باشگاه برای تمدید دریافت نکرده اند. در این بین، بندی در قرارداد سوارز وجود دارد که اگر فصل پیش رو در بیش از 60 درصد بازی های بارسا به میدان برود، قراردادش به شکل خودکار و به مدت یک سال تمدید خواهد شد.

 

 

 

1494513

 

دیدگاه‌ها