کد خبر : 1682100 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 20:32 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیری آنری: سبک بارسلونا با آرسنال متفاوت بود

تیری آنری، اسطوره فرانسوی در مورد روزهای حضورش در بارسلونا صحبت کرد.

تیری آنری: سبک بارسلونا با آرسنال متفاوت بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن نزدیک به یک دهه فراموش نشدنی در آرسنال، تیری آنری در سال 2007 تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود و دو سال درخشان را نیز در این تیم سپری کرد. اما تیری آنری فاش کرد در نوکمپ به اندازه ترکیب آرسنال راحت نبوده است.

 

1494556

 

تیری آنری گفت: "من در آرسنال بازی می کردم و هیچگاه تصور نمی کردم این تیم را ترک کنم. اما من در ادامه به بارسلونا رفتم که سبک دیگری از فوتبال را ارائه می داد. من باید سبک دیگری از فوتبال نسبت به آرسنال را می آموختم، زیرا در لندن بازیکنانی مانند دنیس برگکمپ و نوانکو کانو در ترکیب بودند و من می توانستم به هر جا دلم می خواهد بروم، به میانه میدان آمده و اگر خواستم به سمت چپ و راست زمین حرکت کنم.

 

سپس ناگهان به بارسلونا آمدم و فرانک رایکارد از من خواست که در سمت چپ بمانم و بعد از آن نیز پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا شد. پپ مربی فوق العاده و مهمی بود، اما او خواسته های زیادی از بازیکنان دارد و مثل این است که شما با او شطرنج بازی می کنید. گواردیولا همیشه می خواهد شما یک قدم جلوتر از آنچه انجام می دهید باشید. برای انجام این کار ، شما باید در پست خود بمانید تا فضا در زمین زیاد شود و اینگونه هافبک ها بنوانند به وظیفه شان عمل کنند."

دیدگاه‌ها