کد خبر : 1682229 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 16:08 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال یونیورسال

خامس نزدیک‌تر از همیشه به یک انتقال جنجالی

طبق ادعای یک رسانه کلمبیایی، خامس رودریگز ستاره رئال همچنان به جدایی از این باشگاه و پیوستن به اتلتیکو فکر می کند.

خامس نزدیک‌تر از همیشه به یک انتقال جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، تیر ماه سال گذشته بود که رسانه های اسپانیایی اعلام کردند، داستان خامس و رئال به پایان خود نزدیک می شود. ستاره کلمبیایی پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشته بود اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفت. او که می دانست مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شد و در نهایت پیشنهاد اتلتیکو برای او جذاب تر  بود؛ به خصوص اینکه تمایل داشت در شهر مادرید بماند.

 

 

1419269

 

 

در حالی که به نظر می رسید همه چیز تمام شده است؛ اما شکست 7-3 رئال از اتلتیکو در بازی دوستانه در نیوجرسی، همه معادلات را به هم زد. سران رئال پس از بازی، هرگونه مذاکره با اتلتیکو برای انتقال خامس را لغو کردند و در نهایت ستاره کلمبیایی ماندنی شد.

پس از درخشش در چند بازی ابتدای فصل، به نظر می رسید که خامس در اندیشه های زیدان جایگاه ثابتی پیدا خواهد کرد ولی یک مصدومیت سنگین بد موقع باعث شد تا شرایط خامس مثل گذشته شود. او پس از بازگشت، به نیمکت ذخیره ها تبعید شد و طبق ادعای "ال یونیورسال کلمبیا"، او همچنان به اتلتیکو فکر می کند.

این منبع گزارش داده است که دیگو سیمئونه مصرانه خواهان جذب خامس است و نظر ستاره کلمبیایی نیز تغییر نکرده و می خواهد پیراهن رقیب را به تن کند. رئال در صورت انتقال خامس به اتلتیکو، 25 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. 25 میلیون یورو برای بازیکنی که سال 2014 برای جذبش 80 میلیون یورو هزینه متقبل شد.

 

 

دیدگاه‌ها