کد خبر : 1682247 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 17:44 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

چمبرلین: لیورپول با تمدید قرارداد من، ریسک کرد

الکس اکسلید چمبرلین، تایید کرد که لیورپول با تمدید قرارداد او در تابستان 2019، دست به ریسک زد و اکنون او می خواهد اعتماد باشگاه را جبران کند.

چمبرلین: لیورپول با تمدید قرارداد من، ریسک کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها در تابستان 2017 با انتقالی 44 میلیون دلاری، چمبرلین را از آرسنال به خدمت گرفتند اما او در آوریل 2018 از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی جدی شد و یک سال از میادین دور بود. علی رغم این مصدومیت طولانی مدت، باشگاه لیورپول قرارداد او را برای دو سال دیگر تمدید کرد و او اکنون می خواهد لطف این باشگاه را جبران کند.

چمبرلین به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:" تمدید قرارداد سال قبل هم لحظه بزرگی برای من بود. من واقعا هیجان زده بودم. واضح است که تازه از مصدومیت برگشته بودم. ما مدتی بود که در حال مذاکره بودیم و این کاری بود که می خواستیم انجام بدهیم و رسیدن به توافق در آن مقطع، اهمیت زیادی برای من داشت.

 

1410560

 

بودن در باشگاهی که از من در تمام دوران این مصدومیت حمایت کرد، آسیب دیدگی ای که برای بعضی ها می تواند به معنی پایان دوران حرفه باشد، متعهد بودن به تمدید قراداد و احتمالا در دوره ای که این تصمیم می توانست یک ریسک باشد یا اعتماد زیادی که آنها به داشتند، هم به عنوان ورزشکار و هم یک انسان زیرا بعد از چنین مصدومیتی، واقعا کسی نمی داند که شرایط چطور خواهد شد و انجام این کار توسط باشگاه برای من بسیار بسیار مهم بود.

احساس می کنم لطف بزرگی به من شده و افتخار می کنم که دوران حضورم در این باشگاه و تیم فوق العاده تمدید شد. مطمئنا این اتفاق، یکی از لحظات مهم فصل برای من بود."

چمبرلین در سه سال اخیر، در مجموع 78 بازی برای لیورپول انجام داد و 12 گل هم به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها