کد خبر : 1682350 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 12:40 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

باز کردن نامه کوبی در سالگرد تولد همسرش

همسر کوبی براینت، ستاره فقید بسکتبال در سالروز تولدش نامه‌ای بازنشده از همسرش را باز کرد و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

باز کردن نامه کوبی در سالگرد تولد همسرش

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پس از مرگ تراژیک کوبی براینت، اسطوره بسکتبال آمریکا که به همراه دختر نوجوانش در سانحه سقوط هلیکوپتر از دنیا رفت، همسر او ونسا براینت به مناسبت سالگرد تولدش نامه‌ای از او که تا کنون باز نشده بود را باز کرده و محتوای آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

 

ونسا براینت در این باره گفت:" دیروز نامه‌ای پیدا کرده بودم که روی آن نوشته شده بود برای عشق زندگی‌ام. از طرف کوبی. من نامه را باز نکردم و منتظر ماندم تا در روز تولدم بازش کنم".

 

1475637

 

این اولین تولدی است که ونسا بدون حضور کوبی براینت و دخترش جیجی تجربه می‌کند، دختر نوجوان 14ساله‌ای که او هم اگر زنده بود روز 10 اردیبهشت تولد پانزده سالگی‌اش را جشن می‌گرفت.

 

این اقدام ونسا براینت واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته و سیل پیامهای محبت‌آمیز دوست‌داران کوبی به سوی او روانه شده است.

 

چند روز پیش در دهم اردیبهشت هم ونسا براینت از همه دوستان و دوست‌داران کوبی براینت خواسته بود در سالگرد تولد دخترش با پوشیدن رنگ مورد علاقه او، قرمز، برای روح دخترش آرزوی شادی کنند.

 

دیدگاه‌ها