کد خبر : 1682368 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:37 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا به دنبال جذب ستاره آرژانتینی ریورپلاته

باشگاه منچسترسیتی به دنبال جذب لوکاس مارتینز مدافع ریورپلاته آرژانتین است و قصد دارد نیکلاس اوتامندی را با او معاوضه کند.

گواردیولا به دنبال جذب ستاره آرژانتینی ریورپلاته

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به دنبال جذب نیکلاس مارتینز کوارتا، مدافع آرژانتینی باشگاه ریورپلاته است و باشگاه سیتی ممکن است برای به خدمت گرفتن این مدافع، نیکلاس اوتامندی را به ریورپلاته پیشنهاد دهد.

 

1494800

 

مارتینز که از سال 2016 به ریورپلاته ملحق شده تا کنون 64 بازی برای این تیم انجام داده و به تیم ملی آرژانتین هم دعوت شده. رسانه‌های آرژانتینی پیشتر گفته بودند ریور آماده است به پیشنهادهای خارجی برای این مدافع خود گوش دهد. دیلی‌میل می‌گوید گواردیولا علاقه زیادی به سبک بازی این مدافع آرژانتینی 23ساله دارد.

 

ایجنت مارتینز در این باره گفت:" تا پیش از قرنطینه مارتینز پیشنهادهای زیادی داشت و باشگاه‌های بزرگ زیادی برای تماشای بازی‌هایش به آرژانتین نماینده فرستاده بودند. من شک ندارم با شروع دوباره فوتبال باز هم خیلی‌ها خواهان او هستند. باشگاه‌ها باید در این باره با ریورپلاته به توافق برسند و من امیدوارم بهترین اتفاق برای او بیفتد".

 

1494799

 

دیلی‌میل می‌گوید سیتی به دنبال معاوضه اوتامندی با این مدافع آرژانتینی خواهد بود. اوتامندی هوادار پر و پا قرص ریورپلاته است و بر اساس این گزارش با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها