کد خبر : 1682405 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 16:15 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت

استراتژی عجیب راکیتیچ برای جدایی از بارسا

ایوان راکیتیچ قصد ترک بارسلونا را دارد اما برای این مهم برنامه خاصی را مد نظر گرفته است.

 استراتژی عجیب راکیتیچ برای جدایی از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ پس از شش سال حضور موفق در بارسا احتمالا از این باشگاه جدا خواهد شد. او دوران حضورش در باشگاه کاتالان را تمام شده می داند ولی برای جدایی از بارسا، استراتژی خاصی را در نظر گرفته است.

راکیتیچ در دو سال گذشته چیزی تا پیوستن به یوونتوس و پی اس جی فاصله نداشت اما هر بار ارنستو والورده باعث ماندنی شدن او شد. ستاره کروات که والورده را بزرگترین حامی خود می دید، در ابتدای فصل از سوی این مربی به نیمکت ذخیره ها تبعید شد و تا مدت ها به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می شد. با برکناری والورده و آمدن ستین نیز شرایط برای راکیتیچ چندان مساعد به نظر نمی رسد.

 

 

1475292

 

 

در حالی که بارسلونا با فروش راکیتیچ مخالفتی ندارد و پیشنهادات رسیده برای او را بررسی خواهد کرد؛ اما ستاره کروات، بارسا را تنها به مقصد سویا ترک خواهد کرد.

طبق گزارش منتشر شده در نشریه اسپورت، راکیتیچ که سال 2014 از سویا با رقم 20 میلیون یورو به بارسلونا پیوست، قصد بازگشت دارد ولی می داند که سویا در پی شرایط اقتصادی بد پساکرونا، قادر به پرداخت مبلغ مورد تقاضای بارسا نخواهد بود و با توجه به اینکه تنها یک سال دیگر از قرارداد او باقیمانده، قصد دارد فصل بعد را نیز در بارسا بماند و سپس تابستان آتی به عنوان بازیکن آزاد به سویا برگردد.

مونچی مدیر ورزشی سویا با راکیتیچ در تماس است و به وی گفته است که تنها راه بازگشت او، همین خواهد بود.

 

ستاره کروات که بین هواداران بارسا بازیکن محبوبی است، قصد ندارد با خاطره ای بد باشگاه را ترک کند اما این استراتژی، قطعا به مذاق آنها و به خصوص سران باشگاه خوش نخواهد آمد. مسئولان بارسا دوست دارند تا این بازیکن همین تابستان راهی تیمی دیگر شود تا حداقل از انتقال او سودی نصیب باشگاه شود.

 

 

1455665

 

 

دیدگاه‌ها