کد خبر : 1682443 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 19:21 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید همسر دی ماریا از زندگی در انگلیس

جورجلینا کاردوسو، همسر آنخل دی ماریا به انتقاد از شرایط زندگی در انگلیس پرداخت.

انتقاد شدید همسر دی ماریا از زندگی در انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن چهار فصل موفق در رئال مادرید، آنخل دی ماریا در سال 2014 تصمیم گرفت به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت دهد و راهی لیگ برتر شد. این وینگر آرژانتینی دوران ناموفقی در اولدترافورد داشت و یک سال بعد به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد. حالا همسر او جورجلینا کاردوسو، مدعی شد شرایط زندگی در انگلیس برایش غیرثقابل تحمل بوده است.

 

1494937

 

جورجلینا کاردوسو گفت: "من نمی خواستم به منچستر بروم، زیرا با جیانینا مارادونا که با آگوئرو ازدواج کرده بود دوست هستم و ما از مادرید به خانه او در منچستر پرواز کردیم تا زمانیکه آنخل در رئال مادرید مرخصی گرفته بود، دو یا سه روز با یکدیگر ملاقات داشته باشیم.

 

این شهر وحشتناک و خیلی کثیف بود، وقتی از انگلیس بازگشتیم به آنخل گفتم به هر کشوری مهاجرت کن به جز انگلیس، اما به هر حال یک سال بعد ما راهی این کشور شدیم. من حتی به یک جنبه از این کشور نیز علاقه نداشتم، هیچ چیزی.

 

زن های انگلیسی لاغر بوده و خیلی خودشان را می گیرند. شما در حال قدم زدن در خیابان هستید و نمی دانید آنها قصد دارند شما را بکشند یا چه هدفی در سر دارند. غذاهای انگلیسی نفرت انگیز هستند. دختران این کشور همه آرایشی غلیط دارند اما من با موهای ساده و بدون آرایش بیرون می رفتم."

دیدگاه‌ها