کد خبر : 1682445 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 19:27 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

خبر بد برای بارسا؛ وینگر برزیلی خواهان ماندن در لندن

به نظر می رسد که ویلیان به فوتبال خود در کشور انگلیس و شهر لندن ادامه دهد و در این راستا گفته می‌شود که او در نقل و انتقالات پیش رو راهی تاتنهام خواهد شد.

خبر بد برای بارسا؛ وینگر برزیلی خواهان ماندن در لندن

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گفته می شد فرانک لمپارد به شدت خواهان ماندن وینگر برزیلی یعنی ویلیان در تیمش است اما با این وجود روند مذاکرات بین این بازیکن و باشگاه چلسی به بن‌بست خورد چراکه گفته شد ویلیان خواهان عقد قرارداد دو ساله است اما باشگاه لندنی با این موضوع مخالفت کرده است.

 

ویلیان در انتقالات زمستانی تا آستانه پیوستن به بارسلونا نیز پیش رفت اما در نهایت این انتقال نهایی نشد تا او حداقل برای چند ماه دیگر در استمفوردبریج ماندگار شود. با این وجود طی در هفته‌های اخیر بازهم شایعاتی در رابطه با احتمال پیوستن این بازیکن به بلوگرانا مصرف شده است.

 

 

1491415

 

 

در همین رابطه اما دیلی میرر مدعی شده که این وینگر برزیلی که تنها چند ماه قراردادش با باشگاه چلسی باقی مانده علاقه زیادی به ماندن در کشور انگلیس و مشخصاً شهر لندن ندارد؛ بر این اساس ویلیان دوست دارد به فوتبال خود در یک تیم لندنی دیگر ادامه دهد و در همین راستا احتمالاً این بازیکن پیشنهاد تاتنهام را قبول خواهد کرد تا یک بار دیگر زیر نظر سرمربی مورد علاقه اش یعنی ژوزه مورینیو کار کند.

دیدگاه‌ها