کد خبر : 1682527 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 11:21 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

میلان به دنبال جذب جانشین زلاتان از لیون

به نظر می رسد که میلان قصد دارد ستاره هلندی لیون یعنی ممفیس دیپای را به خدمت بگیرد.

میلان به دنبال جذب جانشین زلاتان از لیون

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه دیگر تا پایان قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با باشگاه میلان باقی‌مانده و تغییرات مدیریتی روسونری باعث شده که امیدها برای تمدید قرارداد این ستاره سوئدی به حداقل برسد.

 

به طور قطع میلان در صورت جدایی زلاتان و یا حتی ماندن او، قصد دارد خط حمله خود را برای فصل آینده تقویت کند و در همین راستا گفته می شود که باشگاه ایتالیایی روی جذب ستاره هلندی لیون یعنی ممفیس دیپای تمرکز کرده است.

 

 

1460622

 

 

چند ماه پیش بود که دیپای با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد اما حالا به نظر می رسد که کاملاً بهبود یافته و برای رقابت های فصل آینده آماده خواهد بود.

 

قرارداد دیپای با لیون در سال ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید و بعید به نظر می رسد که علاقه‌ای به تمدید از سوی این ستاره هلندی در کار باشد چرا که به دلیل پایان زودرس مسابقات لیگ یک فرانسه به دلیل شیوع ویروس کرونا، لیون فصل آینده در هیچ رقابت اروپایی حاضر نخواهد بود؛ موضوعی که می تواند به میلان در جذب این مهاجم ۲۶ ساله کمک کند و بر اساس منابع ایتالیایی گفته می‌شود که این باشگاه قصد دارد پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی خود را برای دیپای به لیون ارائه دهد.

دیدگاه‌ها