کد خبر : 1682626 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 21:38 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

اوایل هفته آینده پرداختی‌ها به میلیچ و دیاباته صورت می‌گیرد

رمضانی : انقلاب یا آزادی، تصمیم با کادرفنی است

سرپرست باشگاه استقلال معتقد است تمرینات را باید در شرایطی آغازکنیم که بعدا پشیمان نشویم .

رمضانی : انقلاب یا آزادی، تصمیم با کادرفنی است

به گزارش "ورزش سه" سعید رمضانی در گفتگویی رادیویی با  شبکه ورزش،  ابتدا درخصوص نوع فعالیت خود در باشگاه استقلال، اظهار داشت:« تا جایی که بتوانم به استقلال کمک می‌کنم و در حال حاضر سرپرست تیم هستم. سعادتمند از من خواست، کمکی از دستم برمی‌آید، انجام دهم. پست و مقام برای من مهم نیست  و برای انجام کمک این کار را انجام می‌دهم. بهتر است خودمان را وقف استقلال کنیم.»

 

رمضانی درباره آخرین خبر از پرداخت مطالبات هرویه میلیچ و شیخ دیاباته گفت:« سعادتمند همه تلاش خودش را می‌کند و امروز هم جلسه‌ای در همین رابطه داشته است. تلفنی با او صحبت کردم و اوایل هفته آینده پرداختی‌ها به این ۲ بازیکن نیز صورت می‌گیرد. متاسفانه برای به حاشیه بردن استقلال، فضایی به وجود می‌آید که من خواهش می‌کنم اجازه بدهند به آن آرامش مورد نیاز برسیم. بازیکنان خارجی استقلال، بسیار فهمیده و با اخلاق هستند و شرایط ما را درک می‌کنند.»


سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص موضع رسمی این باشگاه درباره سرنوشت لیگ نوزدهم بیان کرد:« بار‌ها گفته‌ام که بحث موافقت ما مهم نیست. مهم، سلامتی جامعه است. اگر قرار است تمرینات آغاز شود، در شرایطی مناسب این اتفاق رخ بدهد، که بعدا پشیمان نشویم. همه ما مشتاقیم که فوتبال آغاز شود، اما نباید مشکلی برای کسی رخ بدهد و تصمیم‌گیری با فدراسیون فوتبال و همه بالا دستی‌های ما خواهد بود. البته به هر قیمتی دوست نداریم فوتبال بازی کنیم.»


او درباره صحبت‌های غیر رسمی و آماده‌باش از سوی باشگاه برای آغاز تمرینات، بیان کرد:«هفته آتی قرار بر برگزاری یک جلسه مهم است و ما نیز منتظر این جلسه هستیم. در آن جلسه مشخص می‌شود که می‌توانیم تمرینات مان را آغاز کنیم یا نه. باشگاه استقلال هم در بلاتکلیفی قرار دارد. اصلا نمی‌دانیم چگونه باید برنامه‌ریزی کنیم. روی کلمه “ممکن است”، نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم.»


رمضانی درباره اینکه بهترین الگو برای لیگ ایران در بین لیگ‌های خارجی، برای تعیین تکلیف نهایی تصریح کرد:« من نمی‌توانیم تصمیم‌گیری کنم، اما از نظر خودم، فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد، که این رشته را جذاب می‌کند. ممکن است بگویند فلان تیم الآن در صدر جدول است و باید فلان کار را بکنیم. من می‌گویم نه، من می‌گویم تیمی باید قهرمان شود که مستحق آن است و جوانمردانه به قهرمانی رسیده باشد. نمونه‌هایی داشتیم که یک تیم نیم‌فصل اول در لیگ ایران قهرمان شده و در نیم‌فصل دوم، سقوط کرده و کسی باور نمی‌کند. استقلال اختلاف زیادی با صدرجدول دارد، اما یک بازی عقب افتاده هم داریم. نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. هر باشگاهی هم طبق منافع خودش صحبت می‌کند. اما اگر برگزاری فوتبال باعث ایجاد خطر می‌شود، بهتر است بازی نکنیم.»


رمضانی درباره زمین تمرین استقلال در صورت آغاز تمرینات، بیان کرد:«هم مجموعه انقلاب و هم زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی، آماده است.   تصمیم‌گیری نهایی با کادر فنی خواهد بود. این تصمیم به این بستگی دارد که بخواهیم کمپی را تشکیل بدهیم برای آغاز تمرین و اینکه بخواهیم صبح و بعد‌ازظهر تمرین بکنیم یا اصلا نه. اگر دقیقا به ما اعلام کنند که تاریخ آغاز تمرینات چه زمانی است، آن‌وقت ما نیز می‌توانیم برای این موضوع هم برنامه‌ریزی کنیم. هر ۲ زمین آماده است و مشکلی از این بابت نداریم.»


سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص زمان بازگشت دیاباته به استقلال در صورت پرداخت پول این ۲ بازیکن خاطرنشان کرد:« در زمانی که در این بلاتکلیفی خارج شویم، قطعا به آن‌ها اعلام می‌کنیم و این ۲ بازیکن هم به ایران خواهد آمد.»

دیدگاه‌ها