کد خبر : 1682627 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 22:10 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروین: گاهی بدجور از کوره درمی‌روم!

کوین دی‌بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی درباره درگیری‌اش با داوید سیلوا بازیکن اسپانیایی این تیم می‌گوید گاهی از کوره درمی‌رود!

دی‌بروین: گاهی بدجور از کوره درمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی در یک مصاحبه در پاسخ به پرسشی درباره درگیری عجیب و غریبش با بازیکنان هم‌تیمی و به خصوص داوید سیلوا در سال 2017 اعتراف می‌کند که گاهی از کوره در‌می‌رود و آن اتفاق یکی از مواردی بوده که نتوانسته خشم خود را کنترل کند.

 

1495086

 

کوین‌ دی‌بروین بازیکنی است که کمتر به عنوان یک فوتبالیست پرخاشگر شناخته می‌شود. میانگین کارتهای زرد او یک کارت به ازای هر ده بازی بوده است. ماجرای معروف دی‌بروین به دیدار منچسترسیتی و ناپولی در سال 2017 و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آن سال برمی‌گردد. درحالیکه سیتی نیمه اول را 2-0 از حریف جلو افتاده، دی‌بروین چند ثانیه پیش از پایان نیمه کارت زرد دریافت می‌کند. به محض پایان نیمه او با عصبانیتی غیر قابل کنترل به سمت داور حمله‌ور می‌شود و وقتی داوید سیلوا هم‌تیمی‌اش سعی می‌کند او را از داور دور کند، با او  هم  کمی درگیری لفظی پیدا می‌کند.

 

1495085

 

دی‌بروین درباره آن حادثه گفت:" من در زمین چمن آدم عصبانی‌ای هستم. فکر کنم داور کاری کرده بود که باعث شد من بعد از بازی به سمتش بروم چون می‌خواستم از او بپرسم آخر چرا به من کارت زرد دادی؟ من اینجور مواقع تا حدود یک دقیقه آماده دعوای شدید هستم ولی بعد از آن فراموش می‌کنم و آرام می‌شوم ولی آن دفعه ...".

 

ستاره بلژیکی سیتی در ادامه گفت:" وقتی در زمین مشغول بازی هستم انگار دو کوین در درونم هست. بله، در زمین فوتبال من گاهی از کوره در می‌روم!"

 

 

دیدگاه‌ها