کد خبر : 1682672 | 19 اردیبهشت 1399 ساعت 12:35 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیسه: حاضرم مجانی برای تیمهای فرانسوی بازی کنم

جبرئیل سیسه ستاره سابق تیم ملی فرانسه می‌گوید حاضر است برای رسیدن به رکورد 100 گل در لیگ1 برای هر کدام از تیمهای این لیگ رایگان بازی کند.

سیسه: حاضرم مجانی برای تیمهای فرانسوی بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، جبرئیل سیسه، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه لیورپول که در چند باشگاه فرانسوی هم سابقه بازی دارد می‌گوید از اینکه چهار گل تا رسیدن به رکورد 100 گل زده در لوشامپیونا فاصله دارد و با این رکورد بازنشسته شده ناراحت بوده و حاضر است برای رسیدن به رکورد 100 گله، رایگان برای هر تیم فرانسوی حاضر در این لیگ بازی کند.

 

1495157

 

سیسه در سال 2015 در حالی به دلیل مصدومیت بازنشسته شد که آمار گلزنی‌اش در لوشامپیونا 96 گل زده بود. او در این باره گفت:" می‌دانید جریان از چه قرار است، مهاجمین عاشق گل زدن و رسیدن به رکوردها هستند. رکورد 25 گل، 50 گل، 75 گل و غیره. چیزی که من را هنوز هم ناراحت می‌کند نرسیدن به رکورد 100 گل زده است. من وقتی بازنشسته شدم رکوردم 96 گل بود".

 

ستاره سابق فرانسوی در ادامه گفت:" من با این رکورد فقط 4 گل فاصله دارم و این برایم خیلی ناراحت‌کننده است. دلم میخواهد برای زدن این چهار گل به لیگ1 برگردم. اگر یک باشگاه فرانسوی من را بپذیرد، دو سه ماهه می‌توانم به این رکورد برسم.  حتی حاضرم برای آنها مجانی بازی کنم، اینطوری برای آنها هم هیچ ریسکی ندارد. البته با هیچ باشگاهی در حال مذاکرات پیشرفته نیستم ولی امیدوارم باشگاه‌هایی که مایلند پا پیش بگذارند".

 

 

 

دیدگاه‌ها