کد خبر : 1682706 | 19 اردیبهشت 1399 ساعت 15:41 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

پاسخ مثبت ستاره یوونتوس به پیشنهاد بارسلونا

میرالم پیانیچ با بارسلونا به توافق شخصی رسیده و حالا باشگاه کاتالان باید با یوونتوس به تفاهم برسد.

پاسخ مثبت ستاره یوونتوس به پیشنهاد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، نشریه گاتزتا دلو اسپورت امروز خبر از توافق میرالم پیانیچ هافبک 30 ساله بوسنیایی یوونتوس با بارسلونا داد. ستاره یووه از لحاظ سبک بازی کاملا با بارسا همخوانی دارد و دستمزد هشت میلیون یورویی او نیز مانعی در راه انتقال او نخواهد بود اما مشکل اصلی اینجاست که او برای یوونتوس یک بازیکن بسیار مهم محسوب می شود و تورینی ها به کمتر از 60 میلیون یورو برای انتقالش، قانع نیستند.

 

 

1491846

 

 

هرچند پیانیچ به پیشنهاد بارسا پاسخ مثبت داده ولی حالا دو باشگاه باید به توافق برسند که کار ساده ای نخواهد بود. به خصوص پس از بحران اقتصادی ناشی از کرونا که بارسا را مجبور به کاهش دستمزدها کرد، این باشگاه حالا برای جذب بازیکن جدید، بیشتر به معاوضه بازیکن فکر می کند.

 

 

1475292

 

 

یوونتوس بیش از هر کسی در بارسا به آرتور ملو علاقه مند است ولی ستاره برزیلی اخیرا تاکید کرد که از بارسا جدا نخواهد شد و باشگاه نیز راضی به انتقال او نیست؛ به خصوص که دستمزد آرتور بسیار پایین است و در شرایط فعلی، این یک فاکتور مهم برای ماندن شدنش محسوب می شود.

اینجاست که نام هایی چون ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال مطرح می شوند. راکیتیچ تابستان گذشته تا یکقدمی یوونتوس هم رفت ولی در نهایت ماندنی شد. یوونتوس معتقد است که ارزش راکیتیچ در بازار، کمتر از پیانیچ است و بارسا قطعا باید مبلغی جداگانه نیز پرداخت کند. در مورد ویدال هم گفته می شود خود بازیکن، تمایل به انتقال به اینتر دارد.

 

 

1407907

 

 

در این بین نام هایی چون کارلس آلنیا و نلسون سمدو هم مطرح شده است که البته کمتر به کار یوونتوس می آیند. طبق ادعای گاتزتا، یوونتوس در صورت جدایی پیانیچ، به جذب ژورژینیو فکر می کند. هافبک چلسی که سابقه کار زیر نظر مائوریتزیو ساری را هم دارد.

 

دیدگاه‌ها