کد خبر : 1682780 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

رانگنیک تایید کرد: میلان با من تماس گرفته

رالف رانگنیک شایعات اخیر درباره ابراز تمایل آث میلان برای همکاری با او را تلویحا تایید کرده و می‌گوید دلیلی وجود ندارد که نتواند در آینده نزدیک سرمربی میلان شود.

رانگنیک تایید کرد: میلان با من تماس گرفته

به  گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک، سرمربی سابق لایپزیش تایید کرد که باشگاه آث میلان با او تماسهایی برقرار کرده و خواستار اطلاع از این بوده که آیا می‌تواند به زودی سکان هدایت تیم ایتالیایی را بدست بگیرد یا نه. او به این ترتیب شایعات اخیر درباره اینکه به زودی به عنوان سرمربی جدید روسونری منصوب خواهد شد را به صورت تلویحی تایید کرد.

 

1495319

 

میلان در فصل 2019-2020 مثل فصلهای گذشته دوره پرآشوبی را پشت سر گذاشته. بعد از اخراج گنارو گتوزو، روسونری مارکو جامباپئولو را به عنوان سرمربی انتخاب کرد ولی میلان با او به رتبه سیزدهم سری آ سقوط کرد و چند ماه بیشتر طول نکشید که مدیران باشگاه او را هم اخراج کرده و سکان هدایت روسونری را به استفانو پیولی سپردند. نتایج و عملکرد میلان از زمان روی کار آمدن پیولی بهبود پیدا کرده ولی میلان هنوز تا رسیدن به رقبایش در صدر جدول سری آ راه درازی در پیش دارد.

 

 

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره مربی‌گری رانگنیک آلمانی در میلان، در آینده نزدیک مطرح شده. رانگنیک که شالکه را به قهرمانی در جام حذفی آلمان رسانده و باشگاه لایپزیش را با تغییر و تحولی شگرف به یکی از بهترین تیمهای بوندس‌لیگا تبدیل کرده در آلمان به عنوان یک مربی فوق‌العاده شناخته می‌شود. رانگنیک سال گذشته پست سرمربی‌گری لایپزیش را رها کرد تا به عنوان مدیر ورزشی این تیم مشغول به کار شود ولی او حالا می‌گوید برای پیوستن به میلان تمایل زیادی دارد و حتی مذاکراتی بین او و باشگاه ایتالیایی در جریان بوده.

 

رانگنیک در گفتگو با بیلد گفت:" میلان از من پرسید که آیا می‌توانم به آنها ملحق شوم یا نه. من در این باره با ردبول صحبت کردم و آنها با مدیر برنامه‌های من هم در حال مذاکره بودند. بعد از این تماسها بود که اپیدمی کرونا شروع شد و مسائل مهم‌تری پیش آمد. میلان و لایپزیش حالا مسائل دیگری دارند که فکرشان را مشغول کرده".

 

دیدگاه‌ها