کد خبر : 1682816 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 12:43 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

بویان:

فیرمینو بیشتر به درد بارسا می‌خورد، تا لائوتارو

بویان کرکیچ، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که این باشگاه بهتر است به جای لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر، روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول، را به خدمت بگیرد.

فیرمینو بیشتر به درد بارسا می‌خورد، تا لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو که در دومین فصل حضور در اینتر، زوج فوق العاده ای با روملو لوکاکو تشکیل داد، در 31 بازی، 16 گل برای نرآتزوری به ثمر رساند و گفته می شود اکنون یکی از گزینه های اصلی بارسا در فصل نقل و انتقالات است. اما بویان معتقد است که این مهاجم آرژانتینی فاقد ویژگی هایی است که بارسا به آن نیاز دارد و بهتر است که این باشگاه به جای او، فیرمینو را به خدمت بگیرد.

او در یادداشتش در سایت اسپانیایی اسپورت نوشت:" اینتر معمولا ابتکار عمل را در دست نمی گیرد (ضد حمله ای بازی می کند) و فکر می کنم در این تیم، لائوتارو می تواند منطقه ای را پر کند که در بازی بارسا اصلا وجود ندارد.

 

1495358

 

اگر بخواهم اسم ببرم، من بیشتر روی فیرمینو شرط می بندم. یک بازیکن بین خطوط، با جابجایی و حضور به موقع در مناطق مختلف. منظورم این است که بگویم لائوتارو خرید خوبی نیست اما درک می کنم که آمار او باید به خوبی بررسی شود زیرا مانند مورد گریزمان، نابخشودنی است که ما یک مهاجم به خدمت بگیریم و او را در کناره ها قرار بدهیم و بعد شکایت کنیم که او خوب عمل نمی کند.

این اتفاق نباید بار دیگر رخ بدهد زیرا یک شماره 9، همیشه شماره 9 است. این تمایل ذاتی اوست و تغییر پست او، هدر دادن استعدادش است. اگر بارسا نیاز به شماره 9 دارد، او را بخرد اما واقعا از او استفاده کند."

فیرمینو در سال 2015 از هوفنهایم به لیورپول پیوست و در سال 2018 قراردادش را برای طولانی مدت با قرمزها تمدید کرد.

دیدگاه‌ها