کد خبر : 1682881 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 17:13 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

من این اخبار را از شما می شنوم

توضیح سامی‌الجابر درباره خرید نیوکاسل

مهاجم گلزن و تاریخساز فوتبال عربستان که این روزها یکی از پرنفوذترین افراد ورزشی این کشور محسوب می شود، درباره خرید نیوکاسل و حضور وی در مدیریت این تیم به صحبت پرداخت.

توضیح سامی‌الجابر درباره خرید نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، پس از حرف و حدیث هایی که درباره خریداری شدن باشگاه نیوکاسل انگلیس توسط عربستانی ها و حضور سامی الجابر در این تیم به گوش رسید، سامی الجابر در این باره گفت: در حالی که چیزی در این باره به وجود نیامده حرف های فراوانی گفته می شود. به شدت تعجب می کنم. تا الان همه این حرف ها شایعه ای است که واقعیت ندارد. من هم مانند شما هستم و تاکنون هیچ چیز رسمی در این باره نشنیده ام.

 

او درباره احتمال خرید نیوکاسل گفت: اگر این اتفاق بیفتد من هم بسیار خوشحال می شوم و آرزو می کنم عربستان بتواند باشگاه های بیشتری در دنیا بخرد. درباره این پروژه اما هنوز چیزی رسمی نشده است. من همیشه آماده کار هستم و به همین دلیل اگر این اتفاق بیفتد من هم بسیار خوشحال خواهم شد.

 

سامی الجابر درباره علاقه خود به باشگاه داری و مدیریت ورزشی گفت: جاه طلبی و رویای من در همه کاره شدنم در باشگاه الهلال عربستان جمع  است. من همیشه با رویای صاحب باشگاه الهلال شدن زندگی کردم و به محض اینکه شرایط برای سرمایه گذاری در این باشگاه و مذاکره باز شود من اولین نفری هستم که پیش خواهم رفت. پس از سال ها بازی در این خانواده، حتی اگر بخواهم هم نمی توانم بیرون بیایم و نمی توانم از عشقم به این باشگاه دست بکشم.

 

دیدگاه‌ها