کد خبر : 1682953 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: فوتبال بازی نکردن سخت‌ترین کار است

ویرژیل فن‌دایک مدافع لیورپول می‌گوید دوران تعطیلی فوتبال به دلیل کرونا باعث شده به آینده بعد از بازنشستگی‌اش فکر کند و به این نتیجه برسد که آن دوران بسیار دشوار خواهد بود.

فن‌دایک: فوتبال بازی نکردن سخت‌ترین کار است

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک ستاره هلندی خط دفاعی لیورپول می‌گوید تعلیق مسابقات فوتبال به دلیل اپیدمی کرونا باعث شده او با واقعیت زندگی بعد از فوتبال مواجه شود و دریابد دوران بعد از بازنشستگی برایش چقدر دشوار و تلخ خواهد بود.

 

فوتبال در انگلیس نزدیک به دو ماه است به دلیل شیوع ویروس کووید19 به حالت تعلیق درآمده و بازیکنان حاضر در لیگ این کشور نتوانسته‌اند مثل همیشه با فوتبال زندگی کنند. فن‌دایک می‌گوید این دو ماه مثل دریچه‌ای بوده که به او اجازه داده از الان متوجه شود که بعد از بازنشستگی چه شرایطی در انتظارش است.

 

1495487

 

فن‌دایک در یک گفتگوی تلویزیونی در این باره گفت:" حضور نداشتن در فوتبال خیلی سخت است. اینکه نمی‌توانیم تلاش کنیم، نمی‌توانیم استعدادمان را به نمایش بگذاریم، آدم حتی دلش برای کوچکترین چیزهای فوتبال تنگ می‌شود. بازی کردن جلوی هزاران هوادار، پیروز شدن، روند آماده‌سازی قبل از بازی‌ها، جلسات تمرینی، دیدن هم‌تیمی‌ها. ما بخش زیادی از وقت‌مان را با هم هستیم و بعد یکدفعه اتفاقی می‌افتد که دو ماه همدیگر را نمی‌بینیم".

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" این شرایط خیلی متفاوت است. ما قبلا هرگز چنین چیزی را حس نکرده بودیم و این باعث شده بیشتر بفهمیم که باید قدر فوتبال را بدانیم. اصلا دلم نمی‌خواهد درباره بازنشستگی فکر کنم ولی می‌دانم که دوره سخت و عجیبی خواهد بود. این روزها باعث شده به این فکر کنم که گرفتن تصمیم بازنشستگی برای فوتبالیست‌ها چقدر سخت بوده. مساله این است که فوتبالیست از خودش می‌پرسد، خب، حالا که بازنشسته شدم باید چکار کنم؟ نه، حالا دیگر می‌دانم آن روزها چقدر سخت خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها