کد خبر : 1682967 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 12:00 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان دوران یکه‌تازی دخیا در اولدترافورد

داوید دخیا فصل آینده در دروازه یونایتد با رقیبی جدی مواجه خواهد شد و انگلیسی‌ها می‌گویند احتمال تعویض او در یونایتد با دین هندرسون بسیار بالا است.

پایان دوران یکه‌تازی دخیا در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی می‌گویند داوید دخیا بعد از سالها یکه‌تازی درون دروازه منچستریونایتد سال آینده با رقیبی دشوار مواجه خواهد شد و به احتمال زیاد جای خود را به عنوان گلر اول باشگاه به دین هندرسون جوان واگذار خواهد کرد.

 

دین هندرسون که در حال حاضر به صورت قرضی در شفیلدیونایتد حضور دارد امسال پدیده دروازه‌بانی لیگ برتر بوده. رسانه‌های انگلیسی به او علاقه زیادی نشان می‌دهند و حتی گفته می‌شود هندرسون به زودی گلر شماره یک تیم ملی انگلیس خواهد شد.

 

1495502

 

درخشش هندرسون در این فصل و نمایشهای نه چندان خوب دخیا باعث شده گمانه‌زنی‌های زیادی درباره وضعیت فصل آینده او انجام شود. دخیا به مدت چندین سال بهترین دروازه‌بان لیگ برتر بوده اما این فصل برای او اصلا خوب سپری نشده. البته دین هندرسون جوان هم می‌داند که داوید دخیا دروازه‌بانی نیست که به این راحتی جایگاه ممتاز خود را به رقیبی تازه‌وارد واگذار کند.

 

هواداران منچستریونایتد می‌توانند اطمینان داشته باشند که فصل آینده بعد از مدتها یکه‌تازی گلر اسپانیایی، شاهد رقابتی جدی و جذب در درون دروازه تیم‌شان خواهند بود.

 

 

دیدگاه‌ها