کد خبر : 1683095 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 22:47 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

جمع‌بندی اساسنامه تا ساعات پایانی شب؛

انتظار بی‌نتیجه برای جلسه هیأت رئیسه فدراسیون

اصحاب رسانه بخاطر طولانی شدن جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال محل این نشست را ترک کردند.

انتظار بی‌نتیجه برای جلسه هیأت رئیسه فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه امروز قرار بود جلسه نهایی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای بررسی ۱۲۰ بند اساسنامه جدید و ارسال آن به فیفا برگزار شود، خبرنگاران از صبح امروز پیگیر ماجرای این نشست بودند.

 

خبرنگاران از ساعت ۱۰ صبح امروز به محل فدراسیون فوتبال رفتند، اما بعد از آنکه متوجه شدند جلسه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود، به آنجا رفته و تا ساعت ۲۰:۳۰ در این مکان منتظر بودند تا نشست مدیران فدراسیون پایان پیدا کند.

 

حدود ساعت ۱۵ محمود اسلامیان، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به‌عنوان نخستین فرد از جلسه بیرون آمد و دقایقی پس از او نیز یک ماشین لوکس که احتمال می‌رفت مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون در آن باشد، در مرکز ملی فوتبال دیده شد.

 

1495613

 

دومین بخش از جلسه‌ی امروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ساعت ۱۹ به اتمام رسید و سعید دقیقی، مسؤول پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال از مرکز ملی فوتبال خارج شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد، اما پس از آن دیگر خبری از وضعیت این نشست نبود.

 

بعد از حدود ۱۰ ساعت معطلی اصحاب رسانه در مرکز ملی فوتبال و حدود ساعت ۲۱ ، یکی از مسؤولان حراست فدراسیون در جمع خبرنگاران حاضر شد و به آنها اعلام کرد جلسه هیأت رئیسه همچنان و بعد از صرف افطار مدیران، ادامه پیدا می‌کند.

 

طولانی شدن جلسه و نامشخص بودن زمان پایان این نشست، موجب شد تا خبرنگاران مرکز ملی فوتبال را بدون اینکه خبری از جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بیرون بیاید، ترک کنند.

دیدگاه‌ها