کد خبر : 1683097 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 22:59 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره بایرن مونیخ به احتمال انتقال لروی سانه

لئون گورتزکا، هافبک بایرن از انتقال احتمالی لروی سانه به این تیم استقبال کرد.

واکنش ستاره بایرن مونیخ به احتمال انتقال لروی سانه


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد لروی سانه به شدت خواهان جدایی از منچسترسیتی بوده و مقصد بعدی او نیز بایرن مونیخ خواهد بود. لئون گورتزکا مدعی شد دوستی او با وینگر 22 ساله و آلمانی منچسترسیتی فراتر از فوتبال بوده و او امیدوار است لروی سانه فصل بعد در کنارش و در ترکیب بایرن مونیخ به میدان برود.

 

1414034

 

لئون گورتزکا گفت: "بر کسی پوشیده نیست که من دوست دارم در کنار لروی سانه بازی کنم. ما خیلی خوب همدیگر را می شناسیم. دوستی ما تنها به خاطر فوتبال حاصل نشده و من لروی را از کلاس پنجم می شناسم. پس دوستی ما تنها فوتبالی نیست و متفاوت بوده است.

 

ار نظر لروی سانه مهم ترین موضوع موفقیت و کسب عناوین در دنیای فوتبال محسوب می شود. آنچه بسیاری فراموش می کنند این بوده که لروی سانه دیگر پسری نیست که در 19 سالگی بود. در بعضی موارد او حتی از من هم جلوتر است. لروی سانه پدر شد و جرات کرد به خارج از کشور برود. او حالا بالغ شده است.

 

انتقال الکساندر نوبل به بایرن مونیخ؟ من علاقمندم الکس تا پایان فصل در ترکیب اصلی شالکه باشد، مانند اتفاقی که در آن مقطع برای من رخ داد. مهم این است که الکس نوبل بداند که ما می خواهیم او را در مونیخ ببینیم. من قبلا نیز این موضوع را به او گفته ام. نوبل کیفیت بالایی را به تیم ما اضافه می کند."

دیدگاه‌ها