کد خبر : 1683122 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

موج‌سوار آمریکایی، قربانی حمله کوسه

یک موج‌سوار در شمال ایالت کالیفرنیای آمریکا در حمله کوسه به شدت مجروح شد و جان سپرد.

موج‌سوار آمریکایی، قربانی حمله کوسه

به گزارش "ورزش سه"، بیشتر سواحل ماسه‌ای در دنیا این روزها به دلیل اپیدمی کرونا تعطیلی هستند ولی یک ساحل در شمال ایالت کالیفرنیا در آمریکا نه به دلیل این اپیدمی بلکه به دلیل مرگ یک موج‌سوار در نتیجه حمله کوسه تعطیل شد.

 

1495648

 

یک مرد 26ساله که روز شنبه در منطقه سانتاکروز این ایالت مشغول موج‌سواری در آبهای اقیانوس آرام بود با حمله کوسه مواجه شده و جانش را از دست داد. مقامات محلی هنوز نتوانسته‌اند تشخیص بدهند که نوع کوسه مهاجم چه بوده است.

 

با حضور نیروهای امدادی و پزشکی قانونی، اعلام شد که موج‌سوار فوق در دم جان سپرده. مقامات مسئول، بلافاصله یک نوار ساحلی به درازای 1.5 کیلومتر را به مدت 5 روز تعطیل اعلام کردند. آنها پیش از بررسی امکان باز شدن این نوار ساحلی، فعالیت کوسه‌ها را به دقت زیر نظر خواهند گرفت. مقامات محلی اعلام کردند که ورزش‌های آبی مثل جت‌اسکی یا کایاک‌رانی در این سواحل ممنوع نشده ولی از مردم خواستند حتی‌الامکان از انجام این فعالیت‌ها هم خودداری کنند.

 

1495647

 

یک خبرنگار آمریکایی ساکن در منطقه گفت در روزهای اخیر شاهد شنای تعداد زیادی کوسه سفید بزرگ در نزدیکی ساحل بوده است. او می‌گوید در روز حادثه در حین قایقرانی دست‌کم 15 کوسه سفید بزرگ را دیده است.

 

دیدگاه‌ها