کد خبر : 1683166 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش ولاسکو از سه ستاره فوتبال آرژانتین

خولیو ولاسکو در گفتگو با رادیو سوپردپورتیوو درباره الگوهای بزرگ رهبری در ورزش صحبت کرده و از مارادونا، مسی و مارسلو گایاردو به عنوان سه رهبر بزرگ ورزشی یاد کرد.

ستایش ولاسکو از سه ستاره فوتبال آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، خولیو ولاسکو در دنیای والیبال چهره شناخته شده‌ای است. سرمربی کارکشته‌ای که یکی از بهترین مربیان تاریخ این رشته به حساب می‌آید. ولاسکو اخیرا در گفتگو با رادیو سوپردپورتیوو درباره رهبری در ورزش صحبت کرده و از سه چهره بزرگ فوتبالی به عنوان الگوهایی برای رهبری در ورزش یاد کرده است. سه رهبر بزرگ ورزشی از دید ولاسکو، دیگو مارادونا، لیونل مسی و مارسلو گایاردو هستند.

 

1495699

 

دیگو مارادونا

ولاسکو که دوران سرمربی‌گری‌اش در تیم ملی والیبال ایتالیا در دهه 90 با دوران درخشش دیگو مارادونا در باشگاه ناپولی این کشور همراه بوده درباره او گفت:" مارادونا ورزشکاری است که در تاریخ ورزش به عنوان رهبری بزرگ ماندگار شده. مارادونا رهبری بزرگ بود و حتی یکی از هم‌تیمی‌هایش درباره او به بدی صحبت نکرده. او برای هم‌تیمی‌هایش همه کار می‌کرد و هیچوقت از کسی به خاطر بد پاس دادن انتقاد نمی‌کرد. این شاید ساده به نظر برسد ولی موضوع بسیار مهمی است. او یک رهبر ناب بود.

 

1493551

 

 

لیونل  مسی

ولاسکو در باره اسطوره آرژانتینی بارسلونا گفت:" من از شما می‌پرسم، چطور شد که او تصمیم گرفت به بارسلونا برود؟ چطور بعد از چند سال تلاش در آرژانتین که نتوانست به درمانی که برای بیماری‌اش به آن نیاز داشت سرانجام تصمیم گرفت به بارسلونا ملحق شود؟ اگر شما جای او بودید چه می‌کردید؟ احتمالا از شدت عصبانیت ناامید می‌شدید. اولین سالهای حضورش در تیمهای چندم بارسلونا چطور گذشت؟ مسی یک نابغه است و در این هیچ شکی نیست.

 

1493922

 

 

مارسلو گایاردو

گایاردو به نظر من مرد بسیار باهوشی است و در عین حال برای یادگیری آماده است و با آغوش باز با مفاهیم جدید روبرو می‌شود. بارها دیده‌ام که وقتی کسی حرف می‌زند او با چه دقتی گوش می‌دهد. گایاردو برایش مهم نیست که چه کسی در مقابلش قرار دارد و اگر  فکر کند می‌تواند از او چیزی یاد بگیرد به او گوش می‌دهد. این خیلی مهم است چون شما وقتی برای یادگیری آماده باشید تغییر می‌کنید و پیشرفت می‌کنید. او بدون شک یکی از بزرگترین مربیان آرژانتینی است.

 

1495700

 

دیدگاه‌ها