کد خبر : 1683222 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:35 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بی این اسپورتس

رمزگشایی گیگز از انتقال جنجالی بکام به رئال

دیوید بکام ستاره سابق منچستریونایتد که تا سال 2003 تمام دوران فوتبالش را در این باشگاه پشت سر گذاشته بود، با انتقالی پرحاشیه و ارزان قیمت(به نسبت نام و اعتبار بکام) راهی رئال شد.

رمزگشایی گیگز از انتقال جنجالی بکام به رئال

به گزارش "ورزش سه"، فصل 03-2002 دیوید بکام سوژه جنجالی رسانه های انگلیسی بود. مشکلات او با الکس فرگوسن علنی شده بود و حتی پرتاب کفش از سوی سر الکس به سمت بکام که باعث شکافته شدن ابروی او شد نیز تا هفته ها موضوع شماره یک رسانه ها محسوب می شد.

ستاره تیم ملی انگلیس در پایان همان فصل و در حالی که از بارسا و رئال پیشنهاد داشت، راهی مادرید شد تا به جمع کهکشانی ها اضافه شود. او 4 سال برای رئال بازی کرد و یک بار نیز فاتح لالیگا شد.

 

 

1495733

 

 

رایان گیگز ستاره ولزی سابق یونایتد و سرمربی تیم ملی کنونی تیم ملی ولز، در مصاحبه با بی این اسپورتس و در مورد دلیل جدایی بکام و انتقالش به رئال گفت:« فکر می کنم جدایی بهترین تصمیم در آن مقطع بود. دیوید و سر الکس هر هفته با هم بحث می کردند و اختلافات به گونه ای شده بود که فقط یکی می توانست در منچستر بماند. همه از آن وضعیت خسته شده بودیم.

بیشتر انتقادات فرگوسن فوتبالی بود ولی دیوید دل مشغولی های زیادی هم داشت. سرالکس می خواست که تمرکز دیوید تنها روی فوتبال باشد و می خواست از تاثیرگذاری مسائل بیرونی او در تیم کم کند. بارها شاهد بحث این دو بودیم و در بهترین زمان نیز دیوید از منچستر جدا و راهی رئال شد.»

 

 

1402715

 

 

گیگز ادامه داد:« خودم من هم چندین بار با سر الکس به طور جدی دچار تنش شدم. شاید شش یا هفت بار. بازی تمام می شد و من معتقد بودم که تمام توانم را در زمین گذاشته ام ولی در رختکن فرگوسن به من می گفت که هیچ کاری انجام نداده ام. هضم آن انتقادات برای من دشوار بود و با او بحث می کردم. البته همیشه اینطور بود که او بعدا از من تمجید می کرد ولی کمی که می گذشت، بار دیگر انتقادات شروع می شد. بخشی از دستمزدم از سوی باشگاه به خاطر جریمه بحث با سر الکس پرداخت نمی شد تا او ثابت کند که در باشگاه، رئیس، چه کسی است.»

 

 

1495734

 

دیدگاه‌ها