کد خبر : 1683239 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 18:30 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال هدف اصلی نیوکاسل در بازار نقل و انتقالاتی

به نظر می رسد که گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید به هدف اول نیوکاسل برای نقل و انتقالات پیش رو تبدیل شده است.

ستاره رئال هدف اصلی نیوکاسل در بازار نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در نقل و انتقالات تابستانی گذشته تا آستانه جدایی از رئال مادرید پیش رفت. حتی سرمربی رئال یعنی زین الدین زیدان هم پیش از آغاز فصل در مصاحبه‌ای به شکل مستقیم اعلام کرد که هیچ نیازی به گرت بیل در فصل جاری نخواهد داشت اما با این وجود پس از کش و قوس های فراوان بیل در رئال ماندگار شد.

 

به طور قطع یکی از بزرگترین چالش های سران رئال مادرید در نقل و انتقالات پیش رو فروش ستاره ولزی یا حفظ او سانتیاگو برنابئو خواهد بود. با این حال چنین به نظر می آید که مسئولان لوس بلانکوس علاقه چندانی به حفظ گرت بیل در تیم شان ندارند.

 

 

1486131

 

 

گرت بیل تا سال ۲۰۲۲ با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد. از طرفی دستمزد بالا و سالانه ۱۷ میلیون یورویی ستاره ولزی باعث شده که باشگاه رئال مادرید به دنبال رهایی از پرداخت آن و فروش این بازیکن باشد. با این حال به نظر می رسد که کمتر باشگاهی توان مالی پرداخت چنین دستمزدی به بیل را داشته باشد.

 

در همین رابطه اما مارکا مدعی شده که باشگاه نیوکاسل گرت بیل را در صدر لیست خرید خود برای نقل و انتقالات پیش رو قرار داده است و به نظر می رسد که محمد بن سلمان بعد از در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه انگلیسی تمام تلاش خود را برای جذب ستاره رئال مادرید انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها