کد خبر : 1683278 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 22:35 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک مشکل بزرگ دیگر برای از سرگیری لیگ برتر

برخی تیم ها با برگزاری مسابقات در ورزشگاه های بی طرف مخالفت کرده اند.

یک مشکل بزرگ دیگر برای از سرگیری لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تعدادی از تیم های لیگ برتر به دلیل نگرانی در مورد از دست دادن مبالغ پرداختی اسپانسرها به علت برگزاری مسابقات در ورزشگاه های بی طرف، مخالف این روش برای پایان دادن به فصل جاری هستند. سازمان لیگ برتر علاقمند به از سرگیری مسابقات بوده و دولت انگلیس نیز اعلام کرد تا حداقل تا تاریخ اول ژوئن مجوز برگزاری بازی ها را لغو نخواهد کرد، اما برنامه آنها برگزاری مسابقات در زمین های بی طرف است.

 

1495821

 

نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد موضع گیری باشگاه ها در مورد موضوع بحث برانگیز استادیوم های بی طرف، از سرگیری مسابقات را پیچیده می کند. باشگاه ها از این می هراسند که بخشی از حمایت مالی اسپانسرها را از دست بدهند. از طرف دیگر اگر استادیوم آنها به عنوان یک زمین بی طرف انتخاب نشود، آنها مجبور به پرداخت میلیون ها دلار به حامیان مالی خود خواهند بود.

 

بورنموث، آرسنال، برایتون، لستر سیتی، نیوکاسل و منچستر سیتی تیم هایی هستند که برای تبلیغات زمین پول دریافت کرده اند و به همین علت ممکن است بحران مالی بزرگی گریبان آنها را بگیرد. برنامه فعلی از سرگیری دوباره رقابت های لیگ برتر تاریخ 12 ژوئن و برگزاری دو بار تست کرونا برای بازیکنان و کارکنان در طول یک هفته است. همچنین قرار است بازی ها در پشت درهای بسته و در استادیوم های بی طرف مانند ومبلی یا پارک سنت جورج برگزار شود.

 

با این حال نشریه تایمز مدعی شد مدیران لیگ برتر قصد دارند با دولت تماس گرفته تا از آنها بخواهند تا در مورد برگزاری بازی ها در استادیوم ها بی طرف تجدید نظر کنند.

دیدگاه‌ها