کد خبر : 1683453 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 20:19 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پولیشیچ:

سانچو در دورتموند فوق العاده کار کرده است

کریستین پولیشیچ، ستاره سابق بروسیا دورتموند، معتقد است جیدون سانچو، ستاره جوان انگلیسی، در ترکیب زردها فوق العاده کار کرده است.

سانچو در دورتموند فوق العاده کار کرده است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بروسیا دورتموند در سال های اخیر فرصت زیادی به بازیکنان جوان داده؛ از جمله خود پولیشیچ که در 17 سالگی اولین بازی اش را برای زردها انجام داد و او در نهایت در تابستان سال قبل راهی چلسی شد.


یکی دیگر از ستاره های جوان دورتموند در فصول اخیر، جیدون سانچو است که در دو فصل اخیر نمایش های درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داده است. 
پولیشیچ در مورد هم تیمی سابقش گفت:" این یکی از دلایلی بود که من در سن خیلی کم به دورتموند رفتم. فکر کردم که آنها به بازیکنان جوان فرصت می دهند و آنجا باشگاه فوق العاده ای است که بروم و پیشرفت کنم. 

 

1489099


به سانچو مثل من هم چنین فرصتی داده شد؛ در بالاترین سطح و آنها بلافاصله نشان می دهند که به شما باور دارند و به همه بازیکنان فرصت برابری داده می شود. او از زمانی که به دورتموند پیوست، فوق العاده کار کرد و واقعا نشان داد که چه توانایی هایی دارد."

 

سانچو در 90 دیداری که برای دورتموند انجام داد، 31 گل به ثمر رساند. در حالی که پولیشیچ در 127 بازی برای زردها، 19 بار دروازه حریفان را باز کرد.

دیدگاه‌ها