کد خبر : 1683459 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 20:37 | 42.5K بازدید | 1 دیدگاه

طیبی مثل طارمی در تیررس عقاب‌های پرتغال؛

منتظر ۲ بازیکن ایرانی در بنفیکا باشیم!

ستاره فوتسال ایران مد نظر بنفیکا قرار گرفته و پیشنهاد این تیم پرتغال، او را برای جدایی از غیرت وسوسه کرده است.

منتظر ۲ بازیکن ایرانی در بنفیکا باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بنفیکا پرتغال که از نقل و انتقالات زمستانی گذشته به دنبال جذب مهدی طارمی از ریو آوه پرتغال است و هنوز هم مذاکراتی را با رئیس این باشگاه برای جذب او انجام می‌دهد، حالا دست روی یک بازیکن ایرانی دیگر و البته در رشته فوتسال گذاشته که امید زیادی به جذب این لژیونر دارد.

 

سایت پرتغالی zerozero در خبری اعلام کرده حسین طیبی یکی از نام‌هایی است که برای تقویت بنفیکا برای فصل آینده در نظر گرفته شده است.

 

این سایت اشاره کرده که حسین طیبی از فصل ۱۶-۲۰۱۵ به طور مداوم در غیرت قزاقستان حضور داشته و یکی از فوتسالیست‌های شاخص در اروپا بوده که حتی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ جزو ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان قرار گرفته است.

 

سایت zerozero اشاره کرده او علاوه بر بازی در باشگاهی خارجی مثل غیرت قزاقستان، تای سون نام ویتنام و نوریل نیکل روسیه، در تیم‌های ایرانی همچون فولاد ماهان و گیتی‌پسند اصفهان نیز حضور داشته است.

 

 

1496033

 

 

طیبی که چهارمین فصل حضورش در غیرت را پشت سر می‌گذارد، سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام قزاقستان را به همراه این باشگاه تجربه کرده و به دو عنوان آقای گلی لیگ برتر قزاقستان هم رسیده است.

 

علاوه بر موفقیت هر ساله طیبی در قزاقستان، او دو بار هم به همراه تیمش تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده که در سال ۲۰۱۹ موفق شدند با گلزنی او برابر بارسلونا به برتری رسیده و به فینال راه یابند، اما در نهایت با باخت مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال به نایب‌قهرمانی دست پیدا کنند.

 

طیبی که همواره از حضور در غیرت ابراز رضایت کرده و احتمال تمدید قرارداد او با این باشگاه وجود داشت، حالا با دریافت پیشنهاد باشگاه بنفیکا وسوسه شده و ممکن است از قزاقستان راهی پرتغال شود و در شرایط جدیدی به فوتسال خود در اروپا ادامه دهد.

 

باشگاه بنفیکا پرتغال که یکی از تیم‌های با کیفیت اروپایی در فوتبال و فوتسال را دارد، حالا به غیر از طارمی که یک سال از قرارداد او با ریو آوه باقی مانده و به دنبال جذب رضایت باشگاه‌اش است، در آستانه جذب طیبی نیز قرار دارد و بعید نیست هر دو ملی پوش ایرانی را سال آینده با پیراهن این باشگاه ببینیم.

دیدگاه‌ها