کد خبر : 1683531 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 11:52 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

لمان: فوتبالیست‌ها نباید از کرونا بترسند

ینس لمان، سنگربان سابق آلمانی در آستانه شروع مجدد بوندس‌لیگا می‌گوید فوتبالیست‌ها نباید از ویروس کرونا بترسند و باید با آن کنار بیایند.

لمان: فوتبالیست‌ها نباید از کرونا بترسند

به گزارش "ورزش سه"، ینس لمان سنگربان سابق آلمانی که اخیرا در باشگاه هرتابرلین پستی مدیریتی بدست آورده و می‌گوید شخصا به کرونا مبتلا شده و بهبود پیدا کرده، در آستانه شروع مجدد بوندس‌لیگا میگوید فوتبالیستها نباید از کووید19 هراس داشته باشند چرا که این ویروس برای کسانی که سیستم ایمنی قوی‌ای دارند خطر چندانی ندارد. لمان می‌‌گوید فوتبالیستها باید با کرونا کنار بیایند چون این ویروس به این زودی از بین نخواهد رفت ولی برایشان خطرناک نیست.

 

1496164

 

بوندس‌لیگا از شنبه آینده اولین لیگ بزرگ اروپایی خواهد شد که مسابقاتش را بعد از بحران اپیدمی کرونا از سر می‌گیرد. بوندس‌لیگا اعلام کرده با وجود مثبت شدن تستهای بازیکنان کلن و درسدن در روزهای اخیر، از روز شنبه مسابقات را آغاز خواهد کرد و این باعث نگرانی فوتبالیستهای این لیگ شده ولی لمان می‌گوید آنها نباید از بابت کرونا ترسی داشته باشند.

 

لمان در گفتگو با بی‌این اسپورتز گفت:" در نهایت باید با این ویروس زندگی کرد. تنها علت قرنطینه عمومی این بود که امیدواریم واکسنی یا دارویی برای کرونا پیدا شود ولی این فقط یک امید است. تا حالا که چیزی پیدا نشده و ما چون نمی‌توانیم همه چیز را تعطیل کنیم پس باید با این وضعیت کنار بیاییم".

 

1496163

 

سنگربان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال گفت:" تا زمانی که کسی علائم شدید ندارد، به خصوص اگر مثل فوتبالیستها جوان و آماده است نباید ترسی داشته باشد. ما بازیکنان زیادی داشتیم که تست‌شان مثبت شد ولی اصلا علائم بیماری را نداشتند".

 

 

دیدگاه‌ها