کد خبر : 1683548 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 13:57 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل جدید لیگ برتر انگلیس: ترس بازیکنان از کرونا

فوتبالیست‌های لیگ برتر نمی‌خواهند تمرین کنند

ستاره‌های لیگ برتر انگلیس از طریق تماس ویدیویی به باشگاه‌های خود اعلام کرده‌اند که از ترس ویروس کرونا حاضر نیستند از روز دوشنبه در تمرین شرکت کنند.

فوتبالیست‌های لیگ برتر نمی‌خواهند تمرین کنند

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش دیلی میل، ستاره‌های لیگ برتر انگلیس از طریق تماس ویدیویی به باشگاه‌ها خود اعلام کرده‌اند حاضر نیستند از روز دوشنبه آینده در تمرینات شرکت کنند چرا که نگران مبتلا شدن به کرونا هستند.

 

1496188

 

دیلی‌میل می‌گوید کاپیتانهای تیمهای لیگ برتری امروز چهارشنبه قرار است در یک جلسه ویدیویی با سران سازمان لیگ برتر، اتحادیه فوتبالیست‌ها و مقامات دولت انگلیس شرکت کننند تا درباره پروژه شروع دوباره این لیگ مذاکره کنند. بر اساس این گزارش ، بازیکنان لیگ برتر پیش از این به سرمربیان تیمهای خود گفته‌اند که حاضر نیستند تا زمانی که از سلامت خود اطمینان کامل پیدا کنند در تمرینها شرکت کنند.

 

البته دیلی‌میل می‌گوید اکثریت فوتبالیست‌های تیمهای لیگ برتری هفته آینده در محل تمرینهای تیم‌ها حضور خواهند داشت ولی در هر باشگاه چندین نفر هستند که حاضر به حضور در تمرین نیستند.

 

دین اسمیت سرمربی استون‌ویلا اعلام کرده که ممکن است دو نفر از بازیکنانش در تمرینها شرکت نکنند. یکی از آنها به گفته اسمیت به آسم مبتلا است و یکی دیگر از آنها از ترس ابتلای یکی از اعضای آسیب‌پذیر خانواده‌اش به کرونا قصد شرکت در تمرینها را ندارد.

 

1496190

 

باشگاه برایتون هم اعلام کرده سه نفر از بازیکنانش با پاسخ مثبت تست کرونا مواجه شده‌اند. یکی دیگر از بازیکنان لیگ برتری که نامش فاش نشده هم به تیمش اعلام کرده به دلیل اینکه فرزندش تازه به دنیا آمده روز دوشنبه در تمرین شرکت نمی‌کند.

 

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول هم می‌گوید اینکه بعضی بازیکنها حاضر به شرکت در تمرینها نباشند اجتناب‌ناپذیر است. کاراگر در گفتگو با اسکای گفت:" اکثریت بازیکنانی که با آنها صحبت کرده‌ام خواهان بازگشت هستند ولی همیشه در هر گروهی سه چهار نفر پیدا می‌شود که شک داشته باشند که بخواهند به تمرین برگردند و ما باید به این احترام بگذاریم. بعید می‌دانم امکان همراه کردن همه وجود داشته باشد ولی یادمان باشد که  تا زمان تولید واکسن، هیچ کاری بدون ریسک نخواهد بود".

 

1496189

 

دیلی‌میل می‌گوید جلسه ویدیویی امروز چهارشنبه فرصتی برای بازیکنان خواهد بود تا نگرانی خود را ابراز کنند.

 

 

دیدگاه‌ها