کد خبر : 1683718 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 10:51 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال پیوستن کولیبالی به PSG، بیشتر از لیورپول

پاری سن ژرمن قصد دارد برای جذب کالیدو کولیبالی با لیورپول رقابت کند چرا که این مدافع ناپولی را جانشین ایده‌آلی برای تیاگو سیلوا می‌داند.

احتمال پیوستن کولیبالی به PSG، بیشتر از لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی است کالیدو کولیبالی مدافع باشگاه ایتالیایی ناپولی که در روزهای اخیر اخباری از علاقه شدید باشگاه لیورپول به او منتشر شده بود حالا یک متقاضی دیگر هم دارد و PSG قصد دارد در فصل تابستان برای خرید او با لیورپولی‌ها رقابت کند چرا که مدیریت و کادر فنی باشگاه فرانسوی معتقدند کولیبالی می‌تواند جانشین ایده‌آلی برای ستاره خط دفاعی‌شان تیاگو سیلوا باشد.

 

1496319

 

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن قصد دارد تیمش را در فصل تابستان تقویت کند  و در خط دفاعی برای تقویت هر چه بیشتر این خط قصد دارد برای دوران بعد از بازنشستگی تیاگو سیلوای 35 ساله مهره مد نظرش را استخدام کند. او به گزارش اکیپ کسی نیست جز کالیدو کولیبالی.

 

کولیبالی که ملی‌پوش سنگالی است علاوه بر لیورپول با شایعاتی درباره تمایل رئال مادرید برای جذبش هم روبرو بوده اما اکیپ می‌گوید PSG بیشتر از سایرین به جذب این مدافع ناپولی تمایل دارد و به نظر می‌رسد دست بالا در این رابطه با باشگاه فرانسوی باشد. اکیپ می‌گوید لئوناردو مدیر ورزشی PSG که پیش از این هم برای خرید ادینسون کاوانی و ازکیل لاوزی با اورلیو لورنتیس رئیس ناپولی مذاکره و معامله کرده رگ خواب او را می‌داند و به همین علت احتمال پیوستن کولیبالی به PSG بیشتر از لیورپول است.

 

 

دیدگاه‌ها