کد خبر : 1683815 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 20:10 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

هری مگوایر:

دخیا بهترین دروازه بان ۱۰ سال اخیر لیگ برتر است

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستر یونایتد، تمجید ویژه‌ای از دروازه‌بان این تیم یعنی داوید دخیا انجام داد.

دخیا بهترین دروازه بان ۱۰ سال اخیر لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه منچستر یونایتد بعد از جدایی سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ با یک افت فاحش روبرو شد اما دروازه‌بان اسپانیایی این تیم یعنی داوید دخیا فرم خوب خود را حفظ کرد. تا جایی که او در این سالها چهار بار جایزه بهترین بازیکن سال یونایتد را از آن خود کرد و ۵ مرتبه نیز در تیم منتخب فصل لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

 

 

1495071

 

 

دروازه بان اسپانیایی اما در یکی دو فصل اخیر نتوانسته عملکرد فوق العاده خود را استمرار ببخشد و در برخی مقاطع اشتباهات عجیب و غریبی از خود نشان داده است. با این حال مدافع منچستریونایتد یعنی هری مگوایر درباره او می گوید: " من در این چند سال عملکرد او را در لیگ برتر تماشا کرده ام. برای من دخیا بهترین دروازه‌بان ۱۰ سال اخیر لیگ برتر انگلیس بوده است.

 

برای درک کردن عملکرد فوق‌العاده او باید ببینید که هر روز تا چه حدی تمرین می‌کند. تمرینات او واقعا عالی و فوق العاده هستند."

 

مگوایر درباره مارکوس راشفورد نیز گفت: " من همیشه وقتی در تیم ملی انگلیس با او بازی کردم، درباره اش صحبت کردم. نمی توانم به اندازه کافی درباره او حرف بزنم اما می دانم که راشفورد می‌خواهد حرفه اش را به شکل استثنایی ادامه دهد. من نمی‌خواهم فشار زیادی به او وارد کنم اما دوست دارم همیشه مثل همین حالا بازیکن فوق‌العاده ای برای منچستر یونایتد باشد."

 

 

دیدگاه‌ها