کد خبر : 1683887 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 13:06 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت ایرانی کوتینیو: با چلسی و لیورپول مذاکره نکردیم

کیا جورابچیان، ایجنت فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا می‌گوید برای انتقال او با باشگاه‌های چلسی و لیورپول مذاکره‌ای انجام نشده است.

ایجنت ایرانی کوتینیو: با چلسی و لیورپول مذاکره نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخیرا شایعات زیادی درباره احتمال بالای انتقال فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا که به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زند، به یکی از دو تیم چلسی و لیورپول مطرح شده کیا جورابچیان، ایجنت او این شایعات را رد کرده و می‌گوید با این دو باشگاه هیچ مذاکره‌ای انجام نشده است.

 

زمانی که در ژانویه 2018 کوتینیو با قراردادی نجومی از لیورپول به بارسلونا ملحق شد کاتالانها گمان می‌کردند موفق به انجام انتقالی رویایی شده‌اند ولی کوتینیو در نوکمپ به یک کابوس تبدیل شد و حتی بعد از انتقال قرضی به بایرن مونیخ هم نتوانست انتظارها را برآورده کند.

 

1496546

 

جورابچیان، شایعات مطرح شده درباره چلسی و لیورپول را تکذیب کرده و می‌گوید کوتینیو فعلا همه حواسش را به حفظ آمادگی بدنی و به پایان رساندن فصل با بایرن مونیخ داده. او در این باره گفت:" فیلیپ در حال حاضر بازیکن بایرن است البته او فعلا در این تیم به حاشیه رفته. فیلیپ مصدوم بود و دو هفته پیش ساق پایش را جراحی کرده و شش هفته دوران ریکاوری را باید پشت سر بگذارد".

 

مدیر برنامه‌های کوتینیو در ادامه گفت:" ریکاوری شش هفته‌ای کوتنییو به این معنی است که او متاسفانه بخش اعظم ادامه فصل بوندس‌لیگا را هم از دست خواهد داد هر چند او در انتهای فصل می‌تواند به میدان برود. درباره شایعات باید بگویم که ما تا این لحظه با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ایم. در حال حاضر همه به فکر اپیدمی کرونا هستند و اینکه آیا فوتبال می‌تواند از سر گرفته شود یا نه. وقتی همه چیز به حالت عادی برگشت می‌توان درباره آینده فیلیپ صحبت کرد".

 

 

دیدگاه‌ها