کد خبر : 1683890 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 13:20 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه رئال: دنبال کردن قدم به قدم هالند

موندو دپورتیوو می‌گوید رئال مادرید با شروع دوباره بوندس‌لیگا، ارلینگ هالند ستاره دورتموند را از نزدیک زیر نظر خواهد گرفت.

برنامه رئال: دنبال کردن قدم به قدم هالند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو مدعی است با شروع دوباره بوندس‌لیگا از این هفته باشگاه رئال مادرید که طاقتش از شرایط دور از انتظار لوکا یوویچ طاق شده، ارلینگ هالند، ستاره دورتموند که او را نامزد جایگزینی یوویچ کرده، به دقت و از نزدیک زیر نظر خواهد گرفت.

 

1496548

 

رئال سال گذشته لوکا یوویچ را به این امید به خدمت گرفت که بتواند جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند. رئالی‌ها که حالا از این مهاجم صرب قطع امید کرده‌اند به دنبال جذب مهاجمی دیگر هستند. موندو می‌گوید مهمترین هدف رئال در حال حاضر ارلینگ هالند است و این باشگاه با شروع دوباره بوندسلیگا او را به دقت و از نزدیک زیر نظر می‌گیرد.

 

1496549

 

ارلینگ هالند 19ساله ابتدا با درخشش در سالزبورگ اتریش و سپس در بوروسیا دورتموند به یکی از پرخواهان‌ترین فوتبالیست‌های دنیا تبدیل شده. بر اساس این گزارش رئال می‌خواهد هالند را در سریعترین زمان ممکن به خدمت بگیرد اما در عین حال می‌داند که فصل نقل و انتقالات تابستانی، امسال به دلیل شرایط کرونا متفاوت از همیشه خواهد بود و این واقعیتی است که مدیران برنابئو را نگران کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها