کد خبر : 1683927 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 17:45 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

گوران اریکسون:

جدایی از لاتزیو به خاطر تیم ملی انگلیس اشتباه بود

آخرین قهرمانی لاتزیو در سری آ زمانی رقم خورد که هدایت این تیم را اسون گوران اریکسون برعهده داشت.

جدایی از لاتزیو به خاطر تیم ملی انگلیس اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، اسون گوران اریکسون سررمبی سوئدی اعتراف کرد که اگر در لاتزیو به کارش به‌عنوان سرمربی ادامه می‌داد، شاید حرفه موفق‌تری نسبت به آنچه در تیم ملی انگلیس داشت، تجربه می‌کرد.

20 سال پیش در چنین روزی بود که لاتزیو با هدایت اریکسون موفق به فتح سری آ شد و جشنی فراموش‌نشدنی به خاطر کسب این موفقیت در ورزشگاه المپیکو برپا کرد.

به همین مناسبت رادیوی ایتالیا با سرمربی سوئدی سابق آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا مصاحبه‌ای انجام داد و او در آن اعتراف کرد اگر در این تیم می‌ماند شاید موفق‌تر بود.

 

 

Sven-Goran Eriksson: 'Lazio have a great chance of winning Serie A'

 

 

اریکسون گفت:« من هنوز هم طرفدار لاتزیو هستم. آن تیم یکی از قوی‌ترین تیم‌هایی بود که من تا به حال هدایت‌شان را برعهده داشته‌ام. در واقع شاید آن تیم یکی از بهترین تیم‌های فوتبال دنیا در آن زمان بود. ما در سه سال و نیمی که هدایت لاتزیو را برعهده داشتم، چیزهای زیادی بردیم و شاید اگر می‌ماندم، جام های بیشتری هم می‌بردیم. بدون شک در لاتزیو بود که من شادترین تجربه کاری‌ام را داشتم.»

 

 

1496600

 

 

اریکسون 72 ساله ماه ژانویه سال 2000 لاتزیو را ترک کرد تا هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده بگیرد، اما او تا سال 2006 که سرمربی سه‌شیرها  بود، نتوانست دستاورد چشمگیری داشته باشد.

او ادامه داد:« بیش از یک بار من با خودم فکر کرده‌ام که شاید بهتر بود در لاتزیو و در فوتبال ایتالیا به کارم ادامه می‌دادم. اما خب دریافت پیشنهاد برای هدایت تیم ملی انگلیس هم چیزی است که شاید یک بار در زندگی رخ دهد. من فکر کردم که نمی‌شود به این پیشنهاد نه گفت و اگر آن را رد کنم شاید تا آخر عمر حسرتش را بخورم. الان اما فکر می‌کنم که شاید اشتباه کرده‌ام، شاید هم نه، نمی‌دانم. به‌هرحال اتفاقی بود که رخ داده و تمام شده است. الان دیگر نمی‌توان گذشته را تغییر داد.»

 

پیشنهاد از بارسلونا:« سری آ در دهه‌های 80 و 90 بهترین، سخت‌ترین و جذاب‌ترین لیگ دنیا بود. من در همان سال اول که وارد ایتالیا شدم، از بارسلونا هم پیشنهاد داشتم، اما آن را رد کردم چون می‌خواستم در ایتالیا کار کنم.»

 

 

1496601

دیدگاه‌ها