کد خبر : 1683995 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم اسپانیایی: در دستکاری نتایج بازی‌ها نبودم

خورخه مولینا مهاجم باشگاه اسپانیایی ختافه، اتهامات وارد شده به او مبنی بر دست داشتن در دستکاری نتایج بازی‌ها را تکذیب کرد.

مهاجم اسپانیایی: در دستکاری نتایج بازی‌ها نبودم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در برخی گزارش‌های رسانه‌ای در اسپانیا درباره پرونده ادعایی دستکاری در نتایج مسابقات فوتبال در این کشور از خورخه مولینا، مهاجم باشگاه ختافه به عنوان یکی از بازیکنانی که در این ماجرا نقش داشته یاد شد، او این اتهامات علیه خود را تکذیب کرد.

 

1496683

بعد از انتشار گزارش‌های فوق مبنی بر اینکه نتیجه یکی از بازی‌های دو تیم ویارئال و ختافه دستکاری شده است هر دو باشگاه دخالت‌شان در چنین اقدامی را تکذیب کردند. بازی مورد اشاره دیدار دو تیم در 18 مه 2019 بوده که با تساوی 2-2 به پایان رسیده. آن دیدار آخرین بازی فصل دو تیم بوده و ختافه برای صعود به چمپیونزلیگ به پیروزی نیاز داشته. رسانه‌ها گزارش دادند که پلیس در حال بررسی این بازی از نظر دستکاری در نتیجه است.

 

مولینه که در این گزارش از او به عنوان یکی از بازیکنانی که در این دستکاری در نتیجه دست داشته یاد شده بود با انتشار یک توییت، اتهامات را تکذیب کرد و نوشت:" درباره اخباری که درباره من منتشر شده، می‌خواهم بگویم که من نه از این موضوع اطلاعی داشته‌ام، نه با این قضیه رابطه‌ای داشته‌ام و نه در چنین مساله‌ای دخالت داشته‌ام. من این موضوع را به وکلای خودم واگذار کرده‌ام و آنها اقدامات قانونی لازم را انجام خواهند داد".

 

1496682

 

باشگاه ختافه هم اعلام کرد علیه رسانه‌هایی که این گزارش را منتشر کرده‌اند و به خصوص ال‌پائیس که منبع آن بوده اقدام قانونی خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها